آفتاب
حواشی دیدار استقلال و ذوب‌آهن اصفهان/

تشویق ویژه بیک‌زاده و بازیکنان استقلال/ خوش و بش مدیران عامل دو باشگاه با خبرنگاران

تشویق ویژه بیک‌زاده و بازیکنان استقلال/ خوش و بش مدیران عامل دو باشگاه با خبرنگاران

اصفهان – خبرگزاری مهر: هاشم بیک‌زاده، هافبک تیم استقلال تهران با وجود انتقاداتی که در هفته گذشته نسبت به عملکرد وی در شهرآورد تهران مطرح می‌شد، امروز به شدت مورد تشویق هواداران استقلال واقع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

* پیش از آغاز بازی یک کلیپ از تصاویر مرتضی پاشایی، خواننده پاپ کشور که به تازگی فوت کرده، در ورزشگاه فولادشهر اصفهان پخش شد.

* همچنین باشگاه ذوب‌آهن به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) کلیپی در ورزشگاه پخش کرد که از اسکوربورد ورزشگاه پخش می‌شد.

* کلیپ بازدید تیم ذوب‌آهن از گلستان شهدای اصفهان نیز از اسکوربورد ورزشگاه فولادشهر اصفهان پخش شد.

* در بازی امروز، تماشاگران نسبت به سال‌های گذشته استقبال کمتری به عمل آورده‌اند و در حال حاضر حدود 3 هزار تماشاگر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حضور دارند.

* فروزان، دروازه‌بان استقلال نخستین کسی بود که برای گرم کردن پیش از آغاز بازی به زمین آمد و او به شدت مورد تشویق قرار گرفت.

* در شرایطی که گفته می‌شد جاسم کرار، مهاجم عراقی استقلال در ترکیب اصلی تیمش قرار نمی‌گیرد، او امروز در ترکیب اصلی استقلال برابر ذوب‌آهن قرار گرفته بود.

* با وجود اینکه اعلام شده بود تنها 20 درصد از جایگاه تماشاگران ورزشگاه فولادشهر اصفهان به تماشاگران استقلال اختصاص می‌یابد در دقایق پایانی منتهی به آغاز بازی نزدیک به 50 درصد جایگاه در اختیار تماشاگران استقلال و 50 درصد جایگاه در اختیار تماشاگران ذوب‌آهن قرار گرفت.

* افشارزاده مدیرعامل استقلال، زودتر از همه به ورزشگاه آمده و با خبرنگاران خوش و بش کرد؛ همچنین سعید آذری، مدیرعامل ذوب‌آهن نیز به خبرنگاران حاضر در ورزشگاه خوش آمد گفت.

این دیدار تا دقایقی دیگر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز می‌شود.

کد N601337

وبگردی