آفتاب

پوریا 13 ساله از چنگال گروگانگیران آزاد شد

پوریا 13 ساله از چنگال گروگانگیران آزاد شد

دو فرد شرور که یکم آذرماه در مهرشهر کرج نوجوان سیزده ساله‌ای را ربوده بودند در منجیل دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، بخشعلی کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان البرز، با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران، گفت: ساعت 15 روز یکشنبه یکم آذر ماه سال جاری، دو فرد با یک خودرو پراید، پوریا سیزده ساله را که با سرایدار مدرسه در حال برگشت به خانه بود را دزدیده و متواری می‌شوند.

وی افزود: این دو شرور که برای آزادسازی این نوجوان، ضمن تهدید، از خانواده وی خواستار یک هزار سکه معادل یک میلیارد تومان پول نقد بودند، در یک اقدام هوشمندانه و کمتر از 40 ساعت، توسط ماموران انتظامی در منطقه منجیل (شمال کشور) دستگیر شدند.

کامرانی صالح اظهار کرد: این گروگان‌گیری از طریق تماس با فوریت‌های پلیسی 110 به اطلاع ماموران یکی از کلانتری‌های کرج رسید و در ادامه با ورود تیم‌های مجرب تحقیقاتی و عملیاتی پلیس آگاهی استان، کار پیگیری برای آزاد سازی پوریا آغاز شد.

وی گفت: این دو شرور برای آنکه از سوی ماموران نیروی انتظامی شناسایی نشوند مدام مخفی‌گاه خود را در استان البرز تغییر می‌دادند و حتی به شمال کشور نیز نقل مکان کردند.

کامرانی صالح بیان کرد: بعد از انجام اقدامات فنی و تحقیقاتی لازم و با همکاری اطلاعات و پلیس گیلان، محل گروگان گیران در شمال کشور شناسایی، و با علم به این موضوع که نباید خطری جان پوریا را تهدید کند، در اقدامی هماهنگ، در ایست و بازرسی منطقه منجیل، خودرو گروگان‌گیران متوقف و پوریا نجات می‌یابد.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان با هشدار به مجرمینی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت کشور را دارند ، گفت: پلیس با اقتدار و در کمترین زمان ممکن، با هرگونه هنجار شکنی برخورد و برهم زنندگان امنیت و نظم جامعه را به اشد مجازات محکوم خواهد کرد.

انتهای پیام

کد N601083

وبگردی