آفتاب
آیت‌الله موسوی اردبیلی در دیدار رئیس دانشگاه ‎آزاد:

موافق هاشمی رفسنجانی هستم/دانشگاه آزاد برکتی برای ایران است

موافق هاشمی رفسنجانی هستم/دانشگاه آزاد برکتی برای ایران است

در آن دو سالی که در دولت سابق دانشگاه آزاد را تصرف کرده بودند، مسئول وقت دانشگاه آزاد پیش من آمد و گفت شما از عضویت در هیات امنای دانشگاه آزاد استعفا دهید و من هم به او پاسخ دادم بروید من حال ندارم و او هم این حرف مرا در خیلی جاها نقل کرده بود.

یکی از مراجع تقلید شیعه در قم تاكید كرد: دانشگاه آزاد برکتی برای ایران و حتی بسیاری از کشورهاست.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آیت‌الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی پیش از ظهر امروز در دیدار با حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از معاونان وی گفت: از حضور افرادی چون شما به عنوان مسئول در دانشگاه آزاد بسیار خوشحالم و یقینا شما این دانشگاه را به سمت پیشرفت خواهید برد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی برکتی برای جامعه علمی ایران و حتی برخی کشورهای دیگر است و ان‌شاالله حرکت این دانشگاه ادامه خواهد داشت.

این مرجع تقلید به فعالیت‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: آقای هاشمی در این راه خیلی زحمت کشیدند و ما فقط اسم‌مان آنجا بود و عملا ایشان همه کارها به پیش می‌بردند. ایشان می‌دانند که ما دوست ایشان و موافق ایشان و دعاگوی ایشان هستیم.

آیت‌الله موسوی اردبیلی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: در آن دو سالی که در دولت سابق دانشگاه آزاد را تصرف کرده بودند، مسئول وقت دانشگاه آزاد پیش من آمد و گفت شما از عضویت در هیات امنای دانشگاه آزاد استعفا دهید و من هم به او پاسخ دادم بروید من حال ندارم و او هم این حرف مرا در خیلی جاها نقل کرده بود.

در ادامه، رهایی معاون آموزشی دانشگاه مفید قم اضافه کرد: همین پاسخ آیت‌الله موسوی اردبیلی به رئیس وقت دانشگاه آزاد باعث شد تا دولت سابق دانشگاه مفید را تا حد زیادی بایکوت کند.

کد N600897

وبگردی