آفتاب

بارندگی و سیلاب باعث بروز خسارت به تاسیسات و زیرساخت‌های استان بوشهر شد

بارندگی و سیلاب باعث بروز خسارت به تاسیسات و زیرساخت‌های استان بوشهر شد

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: بارندگی و سیلاب باعث بروز خسارت به تاسیسات و زیرساخت‌های استان بوشهر شد.

کاظم مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بارندگی‌های استان بوشهر از روز یکشنبه در استان به ویژه در نقاط شمالی استان بوشهر شدت گرفت و در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه نیز شاهد بارش‌های شدیدی در نقاط مختلف استان بودیم.

وی ادامه داد: بیشترین میزان بارندگی‌های استان بوشهر مربوط به شهرستان‌های گناوه و دیلم بود که باعث بروز پدیده آبگرفتگی و همچنین بسته شدن برخی از راه‌ها در این دو شهرستان شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر با اشاره به خسارات سیلاب و بارندگی‌ها در استان بوشهر بیان داشت: بارندگی و وقوع سیلاب در برخی از نقاط استان بوشهر باعث بروز خساراتی به تاسیسات و زیرساخت‌های استان شد.

وی ادامه داد: قطعی آب شرب بخشی از استان یکی از مشکلات بوجود آمده بر اثر بارندگی است که به علت گل آلود شدن آب در بالادست شبکه آبرسانی کازرون در استان فارس ایجاد شده است و امیدواریم شاهد رفع این مشکل باشیم.

مرادی اذعان داشت: برخی از تاسیسات آب و برق استان بوشهر نیز بر اثر بارندگی‌ها و سیلاب‌ها با مشکلاتی مواجه شده است که با تلاش‌های دستگاه‌های مربوطه مشکلات مربوط رفع شد.

وی خاطرنشان ساخت: قطعی برق در برخی نقاط استان نیز باعث شد تا شبکه‌ها و سیستم‌های مخابراتی نیز با مشکلاتی روبرو شود که پس از وصل شدن برق این مشلات رفع شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر همچنین به بروز خسارت به برخی از ابنیه‌های فنی استان و پل‌ها و جاده ها اشاره کرد و اذعان داشت: برخی از سیل‌بندها نیز در استان بوشهر با خسارات جدی روبرو شدند.

کد N600541

وبگردی