آفتاب

برای خرید و فروش محصولات کشاورزی قرارداد بسته شود

برای خرید و فروش محصولات کشاورزی قرارداد بسته شود

ساری - خبرگزاری مهر: فرماندار ساری با بیان اینکه برای خرید و فروش محصولات کشاورزی با افرادی که دارای مجوز هستند قرارداد بسته شود، گفت: در بحث صیانت از حقوق باغداران باید تلاش شود چرا که برخی با ارائه چک مرکبات را سر باغ خریداری اما نسبت به پرداخت آن اقدام نمی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد واحدی عصر چهارشنبه در جمع مسئولان شهرستان در امامزاده عباس ساری در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز اظهارداشت: ساخت و سازهای غیر مجاز بیرون از بافت را از اختیار سازمان همیاری ها خارج کردند و مسئولیت آن به عهده بخشداران قرار می گیرد و بخشداران و دهیاران باید در این زمینه اهتمام ورزند.

وی با بیان اینکه  اعتبارات ابلاغ شده و مدیران اجرایی باید تقسیط اولیه را اعلام کنند، اظهارداشت: با توجه به اینکه احتمالا با افت فشار گاز مواجه هستیم بحث سوخت از قبل اعلام شده و باید صرفه جویی انجام شود.

واحدی به تهیه گازوئیل توسط دستگاههای اجرایی اشاره کرد و افزود: در شرق استان باید اعضای ستاد بحران آمادگی کامل داشته باشند و همچنین شهرداران وبخشداران آمادگی لازم را در این مورد داشته باشند.

وی بیان کرد: دستگاه های اجرایی باید اطلاعات و آمار را در اختیار فرمانداری قرار دهند و شان و جایگاه خود را بدانند.

واحدی با اشاره به برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در ساری از دستگاه های اجرایی خواستار شد: از نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بازدید و برای رفع مشکلات و مطالباتی که این افراد دارند تلاش کنند.

وی بیان کرد: همه آحاد جامعه باید در بحث استعلام و امورات وقف همکاری کنند چرا که از نظر شرعی و دینی موظف به این کار هستند و باید به پرداخت بدهی های وقفی و دستگاههای اجرایی که مستاجر وقف هستند، توجه شود.  

همچنین فرمانده سپاه ناحیه ساری با اشاره به حضور بسیجیان در عراق و سوریه، گفت: ۱۸۵ هزار عضو بسیج اعم از برادران و خواهران در شهرستان ساری هستند.

سرهنگ غلامرضا شریعتی با بیان اینکه باید ۷۰ درصد مردم را برای تحقق بسیج ۲۰ میلیونی جذب کنیم، اظهارداشت: به همین دلیل در بحث دفاعی ۲۰ گردان بیت المقدس و کوثر، ۱۸۵ گردان الزهرا و عاشورا و برای مقابله با جنگ نرم دشمن نیز ۵ هزار حلقه تربیتی از ۱۵ تا ۲۲ نفر ساماندهی شدند.

وی در مورد اقتصاد مقاومتی اذعان داشت:  حدود ۴۰۰  نفر در عرصه اقتصاد مقاومتی اشتغال داریم.

کد N600444

وبگردی