آفتاب

بیانیه دستیار جوان مشاور رییس جمهور به مناسبت هفته بسیج

بیانیه دستیار جوان مشاور رییس جمهور به مناسبت هفته بسیج

در قاموس بسیج، جهاد و جهادگری در راستای ایجاد رفاه و امنیت برای ملت معنا یافته و امروز بر ماست که برای رسیدن به ایرانی آباد و آزاد و تحقق سند پیشرفته چشم‌انداز 1404، در کنار دولت تدبیر و امید، پر امید و با طراوت گام برداریم و بسیجی‌وار از پای ننشینیم و استقامت و صبر و ایستادگی را شیوه و مرام خویش قرار دهیم.

دستیار جوان مشاور رییس جمهور تاکید کرد: هفته بسیج بهانه‌ای است تا تلاش‌های خالصانه خداجویانی را یادآور شویم که طی سالهای نه چندان دور، جان‌فشانی‌های خالصانه را بر تارک تاریخ این سرزمین نقش بستند.
به گزارش ایلنا، سعید اله‌بداشتی در بیانیه‌ای به مناسبت هفته بسیج گفت: جوانانی که بسیجی‌وار و داوطلبانه، دفاع از حقوق مردمی را نه فقط فریاد بلکه به منصه ظهور و عمل رساندند و برای آنها دین‌داری و اسلام‌خواهی در موازات محبت ورزی، مردم دوستی و دفاع از حقوق و مطالبات تجلی یافت.

در این بیانیه آمده است: در قاموس بسیج، جهاد و جهادگری در راستای ایجاد رفاه و امنیت برای ملت معنا یافته و امروز بر ماست که برای رسیدن به ایرانی آباد و آزاد و تحقق سند پیشرفته چشم‌انداز 1404، در کنار دولت تدبیر و امید، پر امید و با طراوت گام برداریم و بسیجی‌وار از پای ننشینیم و استقامت و صبر و ایستادگی را شیوه و مرام خویش قرار دهیم.

این‌جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام عزیزمان و شهدای گرانقدر انقلاب و جنگ تحمیلی و در پیشبرد رهنمودهای مقام معظم رهبری، این هفته را به یاد همه این راست‌قامتان گرامی داشته و بر پیمودن راه بسیج توسط حوزه دستیار جوان مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و دستیاران جوان تأکید می‌کنم.

ان‌شاءالله که در پیمودن این راه پراخلاص، صادق و صابر باشیم./ سعید اله‌بداشتی

کد N600430

وبگردی