آفتاب

پیروزی قاطع شهرداری تبریز برابر جواهری گنبد

پیروزی قاطع شهرداری تبریز برابر جواهری گنبد

تبریز – خبرگزاری مهر: تیم والیبال شهرداری تبریز در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر والیبال جام زنده یاد حسین معدنی موفق به شکست قاطع جواهری گنبد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهارم لیگ برتر والیبال عصر امروز چهارشنبه با شش دیدار پیگیری شد که از ساعت ۱۷ دو تیم شهرداری تبریز و جواهري گنبد در سالن پورشریفی به مصاف هم رفتند و در نهایت شهرداری تبریز موفق شد حریف را با نتیجه سه بر صفر بدرقه کند.

در این دیدار مهیج و دیدنی که بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر نیز آن را از نزدیک می دیدند تیم تبریزی با ارائه یک بازی خوب و هوشمندانه حریف را شکست دهد، در ست اول این بازی شهرداری توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ حریف را شکست دهد و در ست های دیگر نیز با نتایج ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۰ حریف گنبدی خود را شکست داد.

تیم ملی والیبال شهرداری تبریز که سال گذشته با هدایت مرحوم حسین معدنی در لیگ برتر بازی کرد، امسال هدایت این تیم به عادل بناکار سپرده شد.

این تیم امسال با کادر جدیدی که دو ملی پوش سابق تیم ملی ایران محمد عمده غیاثی و محمد حسین نجاتی در بر می گرد پا به میدان لیگ می گذارد.
همچنین بهرام باقرزاده ملی پوش اسبق تیم ملی به کادر تیم اضافه شده و قاسم تاجری ملی پوش پیشین تیم ملی به عنوان مدیرفنی تیم تبریز را همراهی می کند.

علیرضا بهبودی، بهزاد حیدرشاهی و الیار محرم زاده پاسورهای این تیم بودند و سیامک مرندی و عادل هوشیار به عنوان لیبرو در تیم مشغول بودند و همچنین سعید مصطفی وند، حسن صنوبری و ساسان دژآرا سرعتی های تیم تبریزی بودند.

همچنین قدرتی های تیم شهرداری تبریز سیدعلی سجادی، بهرام فرید و اکبر ولایی و نیز میکائیل تاجر، علیرضا جلالی، فرزین اصغرپور و فرهاد موسوی قطر پاسورهای تبریزی های قرمز پوش هستند.

کد N600412

وبگردی