آفتاب

برگزاری الکامپ بیستم به مجمع تشکل های IT سپرده شد

برگزاری الکامپ بیستم به مجمع تشکل های IT سپرده شد

سازمان نظام صنفی رایانه ای از برگزاری بیستمین نمایشگاه بین المللی الکامپ، انصراف داد و برگزاری این نمایشگاه به مجمع تشکل های فناوری اطلاعات سپرده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، قرار است بیستمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک کامپیوتر و تجارت الکترونیکی 16 تا 19 آذرماه امسال توسط مجمع تشکل های فناوری اطلاعات در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شود.

در فاصله کمتر از 15 روز مانده تا برگزاری این نمایشگاه 300 نفر از اعضای نظام صنفی رایانه‌ای در نشستی خواستار تغییر ساعت و زمان و نحوه برگزاری نمایشگاه الکامپ شده بودند که قرار بود توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزار شود.

برغم آنکه هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای وعده رفع مشکلات را به اعضای صنف داده بودند اما امروز در اطلاعیه ای از برگزاری این نمایشگاه انصراف داده و ویترین نمایشگاهی فناوری اطلاعات و ارتباطات را به تشکل دیگری محول کردند.

در نامه انصراف سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور آمده است : " این سازمان درنظر دارد تا با تمهید برگزاری نمایشگاهی باشکوه و با کیفیت و جلب توجه آحاد مردم شریف ایران و همه دست اندرکاران نظام جمهوری اسلامی فصل جدیدی از توجه به فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور و رونق این بازار را رقم زند.

برای نیل به این هدف جناب آقای مهندس جهانگرد رئیس محترم سازمان فناوری اطلاعات ایران همچون همیشه با تلاش صادقانه خود توانستند با اخذ مجوز برگزاری الکامپ بیستم در تاریخ 14/8/93 مقدمات برگزاری آن را برای سازمان فراهم کنند.

همان گونه که مستحضرید این شرط لازم، در صورت تحقق شروط دیگر یعنی آمادگی شما همکاران محترم برای برپایی نمایشگاهی با کیفیت، حضور مقامات عالی رتبه اجرایی در مراسم افتتاحیه، ایام برگزاری و اختتامیه و رفع برخی موانع اجرایی از سوی مسئولین ذیربط می توانست موجد برگزاری نمایشگاهی در طراز جهانی باشد.

نقطه نظرات ارزشمند ارائه شده در نشست هم اندیشی بزرگ اول آذرماه توسط شما همکاران محترم ، عدم امکان حضور وزیر محترم ارتباطات و نیز جناب رئیس جمهور در نمایشگاه و همچنین فرصت زمانی کم آماده سازی آن، مسئولین برگزاری را بر آن داشت تا با استفاده از همه ظرفیتهای ممکن تاریخ برگزاری را به فرصت دیگری موکول کنند که این مهم هم میسور نشد.

لذا با امید به تحقق قول مسئولین ذیربط جهت ایجاد شرایط لازم برای برپایی نمایشگاهی ماندگار و تاریخی در الکامپ بیست و یکم در سال آینده توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، برای شرکت سهامی نمایشگاه ها در امر برگزاری نمایشگاه الکامپ بیستم از روزهای شانزدهم تا نوزدهم آذرماه سالجاری آرزوی موفقیت می کند."

به گزارش مهر، با انصراف سازمان نصر از برگزاری الکامپ بیستم، مجوز برگزاری مهم ترین رویداد صنف فناوری اطلاعات از سوی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور برای مجمع تشکل‌های فناوری اطلاعات ایران و با همکاری اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران صادر شد.

همچنین این نمایشگاه از 16 تا 19 آذر ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران و از ساعت 9 صبح تا 4 بعدازظهر دایر خواهد شد.

به گزارش مهر، نزدیک به 10 سال است که برگزاری نمایشگاه الکامپ که می توانست ویترین بزرگی از تواناییهای کشورمان را در حوزه فناوری اطلاعات در منطقه رقم بزند دستخوش مشکلات صنفی است و همه ساله قبل از شروع این نمایشگاه فعالان فناوری اطلاعات با حاشیه های بسیاری برای حضور در این نمایشگاه روبرو هستند.

سازمان نظام صنفی رایانه ای که خود را متولی صنف فناوری اطلاعات می داند سالهاست در برگزاری این نمایشگاه با شکست روبرو شده و نتوانسته در برگزاری این نمایشگاه و احقاق حق فعالان این صنف موثر واقع شود.

کد N599999

وبگردی