آفتاب
نماینده ملایر طی تذكری:

استفاده از بانوان در تبلیغات صدا و سیما باعث انحراف جامعه می‌شود

استفاده از بانوان در تبلیغات صدا و سیما باعث انحراف جامعه می‌شود

پارتی‌بازی را کنار بگذاریم و از دادن امتیاز خاص به فامیل‌های درجه یک که حق‌شان نیست بپرهیزیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان تاكید كرد: شاهد شیوع استفاده از بانوان با هدف اقتصادی در تبلیغات صدا و سیما هستیم که باعث انحراف جامعه می‌شود و این انحراف فرهنگی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، احمد آریایی‌نژاد با مورد خطاب قرار دادن مسئولان دولت، صدا و سیما و رسانه‌ها گفت: متاسفانه دو انحراف فرهنگی را در جامعه تحت عنوان شانس و اقبال و استفاده از بانوان با هدف اقتصادی
شاهد هستیم كه بسیار شیوع پیدا كرده است.

نماینده مردم ملایر افزود: میبینیم كه به جای ترغیب فرهنگ تلاش و كسب روزی حلال، شانس و اقبال در زندگی ترویج داده میشود و همچنین شاهد شیوع استفاده بانوان با هدف اقتصادی در تبلیغات صدا و سیما هستیم که باعث انحراف جامعه می شود..

وی خطاب به دولت ادامه داد: به دولت و سازمان هدفمندی یارانه‌ها تذکر می‌دهم که همچنان برخی از خانواده‌های نیازمند در حالی که به نان شب محتاج هستند یارانه دریافت نمی‌کنند.

این نماینده همچنین خطاب به وزارت کشور نسبت به پارتی‌بازی در سازمان‌ها و ادارات تذکر داد و گفت: پارتی‌بازی را کنار بگذاریم و از دادن امتیاز خاص به فامیل‌های درجه یک که حق‌شان نیست بپرهیزیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تأکید کرد:‌ دولت در زمان تهیه لایحه بودجه کسری 5 هزار میلیاردی وزارت آموزش و پرورش را در نظر بگیرد.

آریایی در آخر تذكراتش خاطرنشان كرد: ماده 180 قانون بودجه به دلیل کمبود اعتبارات ملی اختصاص نیافته است که از معاونت ریاست جمهوری درخواست رسیدگی به این موضوع را دارم.

کد N599671

وبگردی