آفتاب
عضو مجلس خبرگان رهبری:

پاسداری از ارزش های انقلاب مهم ترین رسالت بسیجیان است

پاسداری از ارزش های انقلاب مهم ترین رسالت بسیجیان است

عضو مجلس خبرگان رهبری، گفت: پاسداری از ارزش های انقلاب مهم ترین رسالت بسیجیان است .

آیت الله عباس کعبی درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قم، با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی(ره) در سال 58 ، افزود: پیروی از منویات مقام معظم رهبری، ولایت مداری و دفاع از دستاوردهای انقلاب از دیگر وظایف بسیجیان است.

وی با بیان این که بسیج درهمه عرصه ها پیشتاز بوده است؛ چرا که بسیج از متن جامعه است، گفت: گسترش و ترویج تفکر بسیجی در زمینه های مختلف باعث پیشرفت و شکوفایی بیش از پیش در جامعه می شود.

عضو خبرگان رهبری افزود: بسیج همواره حضور خود را در برابر توطئه های دشمن به خوبی نشان داده است و در جنگ تحمیلی نیز رزمندگان بسیجی در کنار آحاد مردم در مقابل دشمن قد علم کردند.

وی با بیان این‌که بسیج اقتدار ملت ایران اسلامی است عنوان کرد: بسیج مصداق آمادگی کامل در مقابل دشمن می باشد و با ایمان و توکل به خدای متعال در دفاع از کیان اسلام حضور دارد.

کعبی خاطرنشان کرد: مهم ترین رسالت بسیجیان دفاع از ارزشهای اسلامی و انقلابی است از این رو بسیجیان باید این روحیه را در وجود خود پرورش دهند.

وی در خصوص ویژگی های مهم بسیجیان خاطرنشان کرد: ایمان، اخلاص، توکل، ولایت مداری، اخلاق مداری و عقلانیت از جمله ویژگی های بسیجیان می باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه اظهار داشت: باید فرهنگ بسیجی را در کشور به خوبی تبیین کرد و جوانان را با روحیه بسیجی آشنا سازیم؛ چرا که جوانان با چنین روحیه ای می توانند هوشیارانه توطئه های دشمن را شناسایی و آن را خنثی نمایند.

وی با تاکید بر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در عرصه های فرهنگی و اقتصادی گفت:بسیجیان می توانند نقشی موثر در تحقق این منویات داشته باشند و در عرصه های مختلف فرهنگی و اقتصاد مقاومتی بدرخشند و با مدیریت جهادی در مسیر اهداف و رسالت خود گام بردارند.

کعبی در پایان تصریح کرد: بسیجی با پیروی از مکتب اهل بیت(ع) می تواند روحیه معنوی را در خود تقویت کند و الگوئی ارزشمند در جامعه باشد.

انتهای پیام

کد N599334

وبگردی