آفتاب
لاریجانی در تذکری به مخالفت مطهری

این حرف‌ها راجع به مجلس ناجوانمردانه است

این حرف‌ها راجع به مجلس ناجوانمردانه است

آقای مطهری در مساله ای گفتند اگر مجلس به فرهادی رای دهد٬ معامله‌ای صورت گرفته که این حرف نادرست است زیرا نمایندگان همیشه بررسی می‌کنند و برحسب موضوع رای مخالف می‌دهد و اینطور صحبت کردن درباره مجلس ناجوانمردانه است.

 علی لاریجانی٬ رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از سخنرانی علی مطهری که به عنوان مخالف فرهادی٬ صحبت کرد٬ اظهار داشت: آقای مطهری در بخشی از سخنان خود گفت که «اگر مجلس به فرهادی برای تصدی سکان وزارت علوم رأی دهد، معامله‌ای صورت گرفته است»، باید در این زمینه بگویم این حرف درستی نیست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، بلافاصله بعد از مخالفت علی مطهری، رئیس مجلس در تذکری گفت: لازم می دانم در راستای صحبت آقای مطهری یکی اینکه در مساله ای که گفتند که مجلس به فرهادی رای دهد معامله‌ای صورت گرفته نادرست است زیرا نمایندگان همیشه بررسی می‌کنند و برحسب موضوع٬ رای مخالف می‌دهد و اینطور صحبت کردن درباره مجلس ناجوانمردانه است.

لاریجانی ادامه داد: نکته دوم اینکه آقای مطهری گفت مجلس دو وزیری که رای نیاوردند را فتنه‌گر می‌‌دانست اما از مجموع رای نمایندگان باید برداشت کرد که آنها احراز صلاحیت نکرده‌اند یعنی نتوانسته‌اند اطمینان پیدا کنند نه اینکه بگویند آنها فتنه‌گر هستند. اینگونه حرف‌ها مناسب نیست.

کد N598989

وبگردی