آفتاب
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در جمع خبرنگاران:

قدردان تیم مذاكره‌كننده هسته‌ای هستیم

قدردان تیم مذاكره‌كننده هسته‌ای هستیم

خواست مردم ایران همیشه نبود تحریمها و احترام به حقوق هسته‌ای صلح‌آمیز است و در كشور همه قدردان تیم مذاكره كننده هسته ای هستیم.

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس تاكید كرد: خواست مردم ایران همیشه نبود تحریمها  و احترام به حقوق هسته‌ای صلح‌آمیز است و در كشور همه قدردان تیم مذاكره كننده  هسته ای هستیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا؛ كاظم جلالی در جمع خبرنگاران درمورد مذاكرات انجام شده هسته ای گفت: خواست مردم ایران همیشه نبود تحریمها  و احترام به حقوق هسته‌ای صلح‌آمیز است كه یا به توافق  نمیرسیم یا اینكه توافق خواهیم كرد. در كشور همه قدردان تیم مذاكره‌كننده  هسته‌ای هستیم و با حمایت‌های رهبری و نظام از تیم مذاکره‌کننده ،همه هم‌صدا می‌شوند.

نماینده مردم شاهرود با اشاره به كم شدن نفوذ اوباما در كشور آمریكا افزود: با توجه به اینکه نفوذ حزب آقای اوباما در آمریکا کم شده است این ابهام وجود دارد که در صورت توافق چگونهمی‌خواهند آن  را به اجرا در بیاورند.

وی در ادامه صحبت‌هایش در مورد رویكرد فراكسیون رهروان درباره وزیر پیشنهادی دولت روحانی گفت: فراكسیون رهروان نسبت به آقای فرهادی رویكردی مثبت دارند و مجلس نیز  نسبت به ایشان نظری مثبت داشته و امیدواریم  فردا ایشان رای خوبی از مجلس بگیرند و وزارت علوم وضع منسجمی پیدا کند.

جلالی در پایان با تاکید بر اینکه باید از ایجاد یک حزب جدید در کشور حمایت کرد، گفت: برخی صحبت‌ها که در مورد حزب شخصی آقای لاریجانی مطرح است درست نبوده  زیرا حزب حركتی دسته جمعی است البته با محوریت آقای لاریجانی که همه از این موضوع استقبال می کنیم.

کد N598059

وبگردی