آفتاب
عصبانیت رئیس قبیله صدام از انتشار عكسهای عروسی

عروسی پسر دایی و دختر عمه+عكس

عروسی پسر دایی و دختر عمه+عكس

من از رغد دختر صدام انتظار چنین حركتی را نداشتم.بهتر بود كه او برای نشان دادن همبستگی و هم دردی با مردم عراق مراسم ساده تری می گرفت. گویا آنها فراموش كرده اند كه عراقی هستند و هموطنانشان در حال حاضر چه وضعیتی دارند.

در حالیكه در چند ساله گذشته هیچ روزی نبوده است كه مردم عراق بر اثر درگیری ها و نا امنی ها كشته نشوند مراسم مجلل حنا بندان و ازدواج نوه صدام در امان پایتخت اردن تنفر مردم این كشور را از این خاندان بیشتر كرده است تا بدان جا كه رئیس قبیله آل ندا كه صدام حسین رئیس جمهور سابق عراق به آن تعلق دارد نیز زبان به انتقاد از این مراسم گشوده است.

به گزارش ایلنا به نقل از بغدادیه شیخ نداء در گفتگو با خبرنگاران گفت كه مراسمی با این تجمل لازم نبوده است و خانواده صدام می توانستند با هزینه كمتری این مراسم را برگزار كنند.برگزاری چنین مراسمی در حالیكه نیمی از مردم عراق در حال حاضر آواره هستند و به خاطر جنگ و نبود امنیت مجبور به مهاجرت از خانه و كاشانه خود شدند درست نیست.من از رغد دختر صدام انتظار چنین حركتی را نداشتم.بهتر بود كه او برای نشان دادن همبستگی و هم دردی با مردم عراق مراسم ساده تری می گرفت. گویا آنها فراموش كرده اند كه عراقی هستند و هموطنانشان در حال حاضر چه وضعیتی دارند.گرفتن چنین مراسمی و پخش عكس های آن در تمامی شبكه ها چه معنی می تواند داشته باشد.آیا پخش عكس میز شام و دسرها در حالیكه در برخی از نقاط كشور مردم دسترسی به نان ندارند كار صحیحی است؟؟

شما به چه حقی عكسهای خصوصی خود را منتشر می كنید و تن صدام و بزرگان قبیله خود را در گور می لرزانید آیا نشان دادن عكس دختری با لباس نامناسب درست است.چرا به شهدای تكریت،اربیل،موصل و كركوك احترام نمی گذارید.

روز جمعه عكسهایی منتشر شد كه در آن بنان (دختر رغد) نوه صدام در مراسم حنابندی را نشان می داد و سپس روز بعد عكسهای مراسم عروسی او نیز منتشر شد این مراسم كه در یكی از مجلل ترین هتل های اردن هتل فورسیزن برگزار شد و بر روی ظروف و لیوانها آرم حزب بعث عراق حك شده است.

نكته جالب كارتهای دعوت این مراسم بود كه بر روی آنها جمله ما همیشه پیروزیم درج شده بود این جمله شعار تبلیغاتی حزب بعث در زمان صدام حسین بود.

اما برخی گمانه زنی های در خصوص ماهیت داماد این مراسم وجود دارد با اینكه در كارت عروسی نام بدر رعد محمود به عنوان داماد ذكر شده است اما برخی بر این گمان هستند كه این اسم در واقع پوشش امنیتی خانواده قصی صدام است و در واقع این عروس داماد پسر دایی دختر عمه هستند.

قصی و عدی دو پسر صدام هستند كه در یك درگیری سنگین توسط نیروهای آمریكایی كشته شدند.این دو به حدی در بین مردم منطقه منفور هستند كه هیچ اطلاع دقیقی از خانواده این دو وجود ندارد هر چند سرویس های امنیتی منطقه از مكان آنها اطلاع كامل دارند و تاكنون نگذاشته اند هیچ خبری از این خانواده ها به رسانه ها درز كند.

کد N598002

وبگردی