آفتاب

انتشار فراخوان سیزدهمین جشنواره امام رضا(ع)در سالروز میلاد امام کاظم(ع)

انتشار فراخوان سیزدهمین جشنواره امام رضا(ع)در سالروز میلاد امام کاظم(ع)

فراخوان سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی، هنری امام رضا(ع) در تاریخ 9/9/ 1393 همزمان با سالروز میلاد پدر گرامی حضرت رضا(ع) منتشر می‌شود.

فراخوان سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی، هنری امام رضا(ع) در تاریخ 9/9/ 1393 همزمان با سالروز میلاد پدر گرامی حضرت رضا(ع) منتشر می‌شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سیدجواد جعفری مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) در گفت‌وگویی با اعلام این خبر گفت: از زمان برگزاری اختتامیه جشنواره دوازدهم کمتر از دو ماه و نیم می‌گذرد و همه سعی ما بر این بود تا بتوانیم در کمترین فاصله زمانی، فراخوان سیزدهمین دوره جشنواره را منتشر کنیم. ان‌شاءالله این اتفاق فرخنده در شب میلاد امام موسی کاظم(ع) رخ می‌دهد و این به سبب تلاش نیروهای ایثارگر و توانمند در عرصه فرهنگ است.

وی افزود: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص فرهنگ به ویژه تأکید معظم له روی «سبک زندگی اسلامی»، در فراخوان امسال جشنواره موضوع سبک زندگی را به عنوان محوری‌ترین موضوع برنامه‌های جشنواره در نظر خواهیم گرفت.

دبیر جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) از همه هنرمندان، نویسندگان، شاعران، فرهیختگان، اندیشمندان و عالمان درخواست کرد همانطور که در ادوار گذشته جشنواره حضور پررنگ و مستمر داشتند، در جشنواره سیزدهم نیز با مشارکت فعال خود یاریگر این جشنواره باشند.

وی با تقدیر از مشارکت کنندگان ادوار پیشین جشنواره که مساعی خود را برای ترویج فرهنگ رضوی به کار بستند، اطمینان داد این افراد در دوره آتی نیز خدمتگزاران حوزه فرهنگ رضوی را یاری خواهند کرد.

جعفری حضور جامعه علمی و دانشگاهی در جشنواره را ارزشمند قلمداد کرد و این موضوع را موجب ارتقاء کیفی برنامه‌های جشنواره دانست.

مدیرعامل بنیاد امام رضا(ع) ضمن تبریک هفته بسیج گفت: در یک اقدام بسیجی وار و با تشکیل کمیته‌های علمی و مشورتی سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع)، عناوین برنامه‌های موضوعی در گستره ملی و نیز برنامه‌های خارج از کشور پیش بینی شده و برای انتشار در قالب فراخوان آماده شده است.

وی در پایان از همه دست اندرکاران برگزاری جشنواره‌های رضوی - اعم از علمی، فرهنگی، هنری، سینمایی، مطبوعاتی و دیجیتال - تشکر و قدردانی کرد و گفت: با تشکیل کمیته‌های آسیب شناسی و اتاق‌های فکر و بررسی نقاط قوت و ضعف برنامه‌های گذشته، ان‌شاءالله این دوره از جشنواره با نشاط و مشارکت بیش از پیش برگزار می‌شود، چنانچه سال گذشته 964 هزار اثر به این جشنواره ارسال شد که بیانگر یک حرکت گسترده مردمی است.

انتهای پیام

کد N597716

وبگردی