آفتاب

باهنر: به مذاکره‌کنندگان خسته نباشید می‌گوییم و حمایتشان می‌کنیم

باهنر: به مذاکره‌کنندگان خسته نباشید می‌گوییم و حمایتشان می‌کنیم

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان این‌که تیم هسته‌ای سرداران دیپلماسی کشور هستند، خاطرنشان کرد: در این مذاکرات معلوم شد ایران خواهان جنجال و آشوب نیست. ما از تیم هسته‌ای حمایت کرده و به آنها خسته نباشید می‌گوییم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدرضا باهنر صبح امروز در نشست خبری خود با اشاره به این‌که آمریکا قابل اعتماد نیست، خاطرنشان کرد: در این مذاکرات ما دستاوردهای خوبی داشتیم، اما به تیم هسته‌ای هشدار هم می‌دهیم که دشمن غیرقابل اعتماد است.

وی همچنین گفت: ما زیر میز مذاکرات نمی‌زنیم. در ادامه مذاکرات خطوط قرمز ما تغییر نمی‌کند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به این‌که پروژه ایران‌هراسی در این مذاکرات شکست خورد و توان مذاکره ما به رخ جهانیان کشیده شد، افزود: اکنون مذاکرات یک جنگ تمام عیار دیپلماتیک است. ما نمی‌خواهیم صحنه مذاکرات را ترک کنیم زیرا اگر مذاکرات را ترک کنیم گفته می‌شود ایران دنبال مذاکره نیست.

باهنر همچنین خاطرنشان کرد: اعتماد ما به وزیر امور خارجه کاهش نیافته اما سوال پرسیدن هم حق نمایندگان مجلس است.

وی همچنین درباره تشکیل حزب توسط لاریجانی گفت: همین امروز من از آقای لاریجانی در مورد تشکیل حزب توسط فراکسیون رهروان سوالی پرسیدم که وی تکذیب کرد که در رأس چنین حزبی است. البته لاریجانی به تشکیل چند حزب فراگیر معتقد است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین درباره وزیر پیشنهادی علوم، اظهار کرد: فرهادی نیروی متعهدی است که سابقه روشن دارد و ما با ایشان در مجلس مشکلی نداریم ولی ایشان باید حساسیت‌های مجلس را درک کنند.

وی همچنین درباره فعالیت انتخاباتی جبهه پیروان خط امام و رهبری نیز گفت: ما زیر چتر جامعتین حرکت می‌کنیم.

ادامه دارد

کد N597467

وبگردی