آفتاب
سردار جزایری:

کمترین اعتمادی به وعده‌های آمریکا نداریم

کمترین اعتمادی به وعده‌های آمریکا نداریم

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به وعده‌های دروغین آمریکایی‌ها در قبال ایران تاکید کرد: شیطان وعده می‌دهد و عمل نمی‌کند و هر آنچه شیطان بزرگ وعده داده است، در عمل پوچ بوده است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانسجویان ایران(ایسنا)، سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری در نشست شورای قرارگاه جنگ نرم طی اظهار کرد: عمده‌ مشکلات جهان اسلام ناشی از عملکرد استکباری و زیاده خواهانه قدرت‌های سلطه‌گر و در رأس آنها آمریکا است و مصائبی که از ناحیه آنها گریبان‌گیر کشورهای اسلامی شده است به حدی است که کمترین اعتمادی به آمریکایی‌ها نمی‌توانیم داشته باشیم.

وی افزود: در جریان مذاکرات الجزایر مربوط به جاسوس خانه آمریکا در تهران، آمریکایی‌ها رسماً و صراحتاً تعهد کردند که در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران دخالت نکنند، در حالی که طی مدت سی و چند سال اخیر ملت ما حتی یک روز را بدون مزاحمت آنها سپری نکرده‌اند.

جزایری با تاکید بر این‌که هر آنچه آمریکا- شیطان بزرگ- وعده داده است در عمل پوچ بوده است تصریح کرد: بدیهی است از این پس نیز ما کمترین اعتمادی به وعده‌های این رژیم سلطه‌گر نخواهیم داشت.

فرمانده قرارگاه جنگ نرم در ادامه گفت:اکنون آمریکا وارد بزرگترین جنگ تاریخ با جمهوری اسلامی ایران و اسلام ناب در عرصه‌ی جنگ نرم و هجوم فرهنگی شده است و اصلی‌ترین وظیفه مدافعان انقلاب اسلامی و آحاد مسلمانان بصیر و آزاده و ملت بزرگ ایران مقابله با این جنگ گسترده و عمیق است.

وی در پایان با بیان این‌که جنگ نرم تحمیلی امروز چند ده برابر بمباران‌های اتمی است و به همان اندازه برای دفاع و پدافند باید آمادگی‌های لازم فراهم گردد، تاکید کرد: شیطان هر آنچه وعده می‌دهد دروغ و سرآب است.

انتهای پیام

کد N596834

وبگردی