آفتاب
سردار نقدی:

امیدواریم روحیه خودباوری مسئولان بازگردد/ هیچ سلاحی نیست که نتوانیم تولید کنیم

امیدواریم روحیه خودباوری مسئولان بازگردد/ هیچ سلاحی نیست که نتوانیم تولید کنیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هیچ سلاحی نیست که نیروهای مسلح ما توان ساخت آن را نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی گفت: اقتصاد مقاومتی سرفصل راهبردی بسیج بوده که برای خود برای مقابله با تهدیدات اقتصادی اتخاذ کرده است.

وی اشاره به توفیقات بسیج در عرصه تولیدات مواد غذایی در داخل کشور افزود: کدخداها و آنهایی که ادعای بزرگی می‌کنند نمی توانند کشوری که 16 همسایه دارد را تحریم غذایی کنند.

سردار نقدی با اشاره به تحریم همه جانبه حوزه نظامی ایران تصریح کرد: ما هم‌اکنون شاهد خیره‌ کننده ترین پیشرفت‌ها در صنایع دفاعی هستیم و هیچ سلاحی نیست که نیروهای مسلح ما توان ساخت آن را نداشته باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: وقتی کشوری به این شکل موفق بوده، مطمئنا می تواند در عرصه نیازهای عمومی بسیار قوی‌تر عمل کند.

وی با اشاره به سر زبان افتادن تاثیر تحریم‌ها در شرایط اقتصادی کشور اظهار داشت: خودباختگی و ضعف برخی مسئولان بهانه ای شد تا بگویند ما به بیرون و رفع تحریم ها نگاه کنیم، در غیر این صورت اقتصادمان دچار مشکل می شود.

سردار نقدی با بیان اینکه تحریم ها باید از راه اقتصاد مقاومتی حذف شود، تاکید کرد: امیدواریم روحیه خودباوری مسئولان ما دوباره بازگردد، لذا اگر غیرت داشته باشیم می دانیم که نیازی به خارج نداریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حدود 23 هزار واحد تولیدی از سوی بسیج و امکانات آن به بهره برداری خواهد رسید، گفت: بسیجیان ثابت کردند که می توانیم در این عرصه به توفیقات بسیار خوبی دست پیدا کنیم و نیازی نیست که برخی مواد غذایی را از خارج وارد کنیم.

وی با اشاره به برخی افراد که نسبت به توافق در مذاکرات چشم دوخته اند، عنوان کرد: به جهنم که توافق نمی کنند و تحریم می‌کنند. ما نیازی نداریم که نفتمان را به آنها بدهیم و منت امکانات شان را بکشیم بلکه ما هستیم که باید آنها را تحریم کرده و با بستن شیرهای نفتمان فلجشان کنیم.

سردار نقدی با بیان اینکه امروز بخش اعظم نفت و گاز جهان زیر پای سربازان امام خامنه ای قرار دارد، تصریح کرد: بسیج همواره و تاکنون ثابت کرده است که می توان با همین امکاناتی که در اختیار داریم نیازهای کشور را رفع کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه مسئولان باید از ظرفیت عظیم مردمی در تولید استفاده کنند و قدر آنها را بدانند، اضافه کرد: ما می توانیم قدم های بلندی همچون فتح‌المبین در عرصه اقتصادی برداریم به شرطی که به این جمله مقام معظم رهبری که فرمودند اقتصاد را به دست مردم دهیم تمسک بجوییم.

وی با بیان اینکه صدا و سیما باید با اجرای برنامه های مختلف هیجان را به تولید داخلی سوق دهد، اظهار داشت: مسئولان بجای نشستن پشت میز و ایجاد قوانین دست و پاگیر به این مراکز تولیدی و روستاها سرکشی کنند تا موانع تولید را برطرف کنند.

سردار نقدی با اشاره به اقدامات سازمان بسیج در راستای اشتغال‌زایی افزود: بسیج با اقدامات خود و راه اندازی چندین هزار کارگاه تولیدی در سراسر کشور بدون تحمیل یک ریال به دولت ظرف دو سال گذشته 100 هزار شغل برای جوانان ایجاد کرد.

کد N595813

وبگردی