آفتاب

بازداشت یک زن و شوهر در گرگان

بازداشت یک زن و شوهر در گرگان

زوج جوان به 18 سرقت از مسافران بین راهی در گرگان اعتراف کردند.

به گزارش ایران، فرمانده پلیس گرگان از جزئیات اعتراف زوج جوان به 18 بار سرقت از مسافران پرده برداشت. «شعبان غربا» با اشاره به مسافرخیز بودن مسیر گرگان و این استان و استراحت برخی مسافران در میادین و پارک‎ها اظهار کرد: در گذشته گزارش‎های متعددی از طرف مسافران در خصوص سرقت وسایل و اموالشان در زمان اسکان موقت در سطح شهرستان به نیروی پلیس گرگان ارسال شده بود.
وی ادامه داد: در همین راستا شناسایی و دستگیری دزدان احتمالی در دستور کار مأموران قرار گرفت. فرمانده پلیس گرگان خاطرنشان کرد: مأموران پس از بررسی موضوع متوجه شدند دزدان، مسافران حاضر در دو منطقه میدان بسیج و میدان ناهارخوران گرگان را مورد هدف خود قرار می‎دهند.
غربا بیان کرد: پس از بررسی‎های اطلاعاتی و پلیسی و انجام چهره‎زنی‎های حرفه‌ای سرانجام مأموران به جوان 23 ساله‌ای به نام «ساسان» مشکوک شده و رفتار وی را زیر نظر گرفتند. وی اضافه کرد: با شناسایی مخفیگاه ساسان و با دستور قضایی ساسان دستگیر شد.  فرمانده پلیس گرگان تصریح کرد: ساسان ابتدا خود را بی‌گناه می‌شناخت اما در برابر داشته‌های پلیسی چاره‌ای جز اعتراف ندید و پذیرفت با همسرش در این سرقت‌ها نقش داشته است.
غربا افزود: با اعتراف ساسان درخصوص مشارکت همسرش در سرقت‎‎ها، وی نیز دستگیر شد و اعتراف کرد. این زوج جوان در خصوص شناسایی طعمه‎های خود اظهار کردند با مراجعه به استراحتگاه مسافران و شناسایی پلاک‎ خودروهای غیربومی مدل بالا نسبت به انجام سرقت‎های خود اقدام می‎کردند. وی در پایان ابراز کرد: دزدان در سرقت‎های خود تنها وسایل سبک و قیمتی مانند گوشی تلفن همراه، پول، دوربین عکاسی، لپ‎تاپ، تبلت، کیف حاوی مدارک و اقلام مشابه را به سرقت می‎بردند.
کد N595675

وبگردی