آفتاب
خسرو حیدری:

چند بازیکن ما بی‌تجربگی کردند / حق استقلال برد بود

چند بازیکن ما بی‌تجربگی کردند / حق استقلال برد بود

مدافع ملی‌پوش تیم استقلال علت باخت این تیم مقابل پرسپولیس را نداشتن تمرکز لازم در مقاطعی از بازی دانست و گفت: به نظرم چند بازیکن ما کم تجربگی کردند تا نتیجه را واگذار کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو حیدری در پایان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی، ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در 15 دقیقه اول، فشار زیادی به حریف وارد کردیم و حتی به گل اول نیز رسیدیم تا نیمه نخست را با برد به رختکن برویم.

وی اضافه کرد: در پنج دقیقه اول نیمه دوم تمرکز لازم را نداشتیم و آنها یکی دو موقعیت روی دروازه ما ایجاد کردند. با این حال دوباره بازی دست ما افتاد و می‌توانستیم به گل دوم هم برسیم اما چند بازیکن ما کم تجربگی کردند تا نتیجه را از دست بدهیم.

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که حق کدام تیم، برد در دربی بود؟، خاطرنشان کرد: پرسپولیس هم موقعیت‌های خوبی در این بازی داشت ولی به نظرم حق استقلال بود که برنده شود چرا که ما بهتر بازی کرده است. البته قشنگی فوتبال هم این است که همیشه تیمی که بهتر بازی می‌کند، نتیجه نمی‌گیرد.

حیدری در خصوص اینکه افشارزاده از کادر فنی به خاطر نداشتن پلان B در نیمه دوم انتقاد کرده بود، گفت: همانطور که گفتم یکسری از بازیکنان چون اولین دربی خود را پشت سر می‌گذاشتند، بی‌تجربگی کردند برای همین اشتباهاتی داشتیم، حتی بعد از گلی که پرسپولیس زدیم، می‌توانستیم گل دوم را هم وارد دروازه‌ آنها کنیم. اما نداشتن تمرکز لازم، نتیجه را به سود آنها رقم زد.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر شامگاه روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که با برتری دو بر یک پرسپولیس خاتمه یافت.

کد N594959

وبگردی