آفتاب
به دنبال تشدید عملیات ارتش در الرمادی/

نخست وزیر عراق دستور افزایش حملات هوایی علیه داعش در الانبار را صادر کرد

نخست وزیر عراق دستور افزایش حملات هوایی علیه داعش در الانبار را صادر کرد

در سومین روز از عملیات گسترده ارتش در الرمادی نخست وزیر عراق دستور افزایش حملات هوایی و تمرکز بیشتر تسلیحاتی و نظامی را در استان الانبار صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، دفتر نخست وزیری عراق با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: "حیدر العبادی" نخست وزیر عراق فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور دستور افزایش حملات هوایی جنگنده های عراقی به مواضع داعش در  استان الانبار و تسلیح نیروهای مردمی و تشدید تدابیر امنیتی را در این استان صادر کرده است.

العبادی در دیدار با هیئتی از سوی شورای استانداری الانبار تاکید کرد که عملیات نظامی در این استان تا پاکسازی کامل آن و تثبیت اوضاع امنیتی در استان الانبار ادامه دارد.

این در حالی است که تروریستهای داعش که هم اکنون بر بخشهای گسترده ای از این استان سیطره دارند، روز جمعه حمله گسترده ای را از چهار محور در شهر الرمادی (مرکز استان الانبار) برای سیطره کامل به این شهر انجام دادند که ارتش و نیروهای مردمی توانستند این حمله را خنثی کنند.

عملیات ارتش علیه داعش در الرمادی تا ساعات پایانی شب گذشته نیز ادامه داشت و ارتش توانست منطقه "السجاریه" واقع در شرق الرمادی را از وجود داعش پاکسازی کند.

کد N593285

وبگردی