آفتاب
در گفتگو با مهر عنوان شد؛

ستاره‌های نامدار باید همیشه آماده و قبراق باشند

ستاره‌های نامدار باید همیشه آماده و قبراق باشند

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد بعد از پایان رقابتهای قهرمانی کشور در بابل گفت: ستارگان کشتی و مدعیان نامدار و بزرگ این عرصه باید در طول عمر ورزشی و قهرمانی خود حرفه‌ای عمل کنند و همواره آماده و قبراق باشند.

عسگری محمدیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه ستاره‌های کشتی باید همیشه آماده به جنگ باشند، افزود: یکی از مهمترین اتفاقات رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی کشور در بابل، ناکامی و شکست برخی از چهره‌های بزرگ و عنوان‌داری بود که برخلاف انتظارات نتوانستند در حد و اندازه‌های همیشگی خود ظاهر شوند.

وی تصریح کرد: این مساله به دو دلیل اتفاق می‌افتد. اول آنکه نمی‌توان هیچگاه مدعیان جوان و باانگیزه را دست کم گرفت و دلیل دوم اینکه کشتی‌گیران حرفه‌ای و عنوان‌دار باید طوری تمرین کنند که همواره آماده و سرحال باشند، نه اینکه برای مدتی تمرینات را سبک یا اصلا کنار بگذارند و بخواهند در عرض مدت کوتاهی دوباره به شرایط ایده‌آل برسند.

عضو شورای فنی مسابقات قهرمانی کشور اضافه کرد: کشتی گیران مطرح و نامدار باید همواره در حالت آماده قرار داشته باشند که هر لحظه به میدان فراخوانده شدند با یک تمرین معمولی و منظم بتوانند به همان شرایط ایده‌آل و همیشگی دست یابند.

عسگری محمدیان در پایان گفت:: پیکارهای قهرمانی کشور به ما نشان داد برخی استان‌های کشتی خیز همچنان در حالت افت و نزول قرار دارند و اگر به خود نیایند نمی‌توانند همان افتخارات قبلی خود را تکرار کنند. ضمن اینکه چهره‌های جدید و جوان دیگری هم در این مسابقات حضور داشتند که پدیده شده و خوش درخشیدند.

رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی کشور طی روزهای 29 و 30 آبان ماه با شرکت 218 کشتی گیر از 31 استان در شهر بابل برگزار شد که در پایان تیم مازندران به عنوان قهرمانی دست یافت.

کد N593096

وبگردی