آفتاب

چارخطه‌کردن پلدختر تا خرم‎آباد نیازمند 10 میلیارد اعتبار

چارخطه‌کردن پلدختر تا خرم‎آباد نیازمند 10 میلیارد اعتبار

نماینده مردم پلدختر در مجلس گفت: چارخطه‌کردن محور پشت‌تنگ معمولان تا پلدختر و پلدختر تا خرم‎آباد نیازمند یک میلیارد تومان اعتبار است.

علی کائیدی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه لرستان، افزود: محور زورانتل – افرینه و پشت تنگ معمولان(دُم‎رود – منطقه زیودار به معمولان) و معمولان – خرم‎آباد به ویژه پشت تنگ معمولان محور حادثه‎خیزی است که متأسفانه به قتلگاه جوانان معروف شده است.

وی با بیان اینکه چه کسی جوابگوی جان جوانانی است که در این محور پرپر می‎شوند، اضافه کرد: متأسفانه طی یک ماه گذشته در این محور سه نفر فوت و هفت نفر مجروح شدند که هم‌اکنون سه تن از آنها در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) تهران در بخش ارتوپدی بستری هستند.

کائیدی با بیان اینکه طول مسیر یعنی از پشت تنگ معمولان تا پلدختر و از پلدختر تا خرم‎آباد 35 کیلومتر است که ردیف ملی دارد و باید چارخطه شود، اظهارکرد: از مدیرکل راه و شهرسازی می‎خواهیم عملیات اجرایی چارخطه شدن این مسیر را هر چه سریع‌تر آغاز کند.

نماینده مردم پلدختر در مجلس بیان کرد: برای چارخطه‌کردن این مسیر به یک میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی تصریح کرد: چنانچه کار اجرایی این دو محور یعنی از پشت تنگ معمولان تا پلدختر و از پلدختر تا خرم‎آباد شروع نشود شاهد قتل‌عام جوانان معمولان در این مسیر خواهیم بود.

انتهای پیام

کد N593004

وبگردی