آفتاب
مسئول تربیت بدنی سپاه قم خبر داد:

قهرمانی مازندران در مسابقات تکواندوی بسیج بانوان کشور در قم

قهرمانی مازندران در مسابقات تکواندوی بسیج بانوان کشور در قم

قم - خبرگزاری مهر: مسئول تربیت بدنی سپاه قم از قهرمانی مازندران در مسابقات تکواندوی بسیج بانوان کشور در قم خبر داد و گفت: تیم های تهران بزرگ و گیلان در این مسابقات دوم و سوم شدند.

یوسف حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج بانوان کشور عصر امروز در رشته تکواندو به کار خود پایان داد و تکواندوکاران مازندران به مقام قهرمانی رسیدند.

وی گفت: در این مسابقات که به میزبانی سالن ۶۰۰ نفری شهید محمود رضاییان قم و با همکاری هیئت تکواندوی قم برگزار شد تیم تکواندوی مازندران با کسب ۴ مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز با مجموع ۶۶ امتیاز قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

مسئول تربیت بدنی سپاه قم افزود: تکواندوکاران تهران بزرگ نیز پس از مازندران با اختلاف ۹ امتیازی و با ۵۷ امتیاز در رده دوم قرار گرفتند و در این رقابت‌ها ۲ مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز کسب کردند و در حالی پایین‌تر مازندران ایستادند که اگر در ۳ مبارزه فینال خود به برتری می‌رسیدند، جای مازندران را در صدر جدول می‌گرفتند.

حسنی بیان داشت: عنوان سوم مسابقات تکواندوی بسیج بانوان کشور در رده سنی نوجوانان به تیم تکواندوی گیلان رسید که در این رقابت‌ها ۲ مدال طلا، ۲ نقره و ۳ برنز کسب کرد و با ۵۴ امتیاز روی سکوی سوم قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج خواهران سراسر کشور ۴۵۰ ورزشکار از ۲۸ استان کشور در این مسابقات حضور دارند در حالی که این مسابقات که با عنوان جام شهیده فوزیه شیردل در سه رشته تکواندو، آمادگی جسمانی و تنیس روی میز انجام می‌شود و ورزشکاران بسیجی کشور با هم به رقابت می‌پردازند.

مسئول تربیت بدنی سپاه قم تصریح کرد:  رقابت‌های تنیس روی میز جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج خواهران سراسر کشور نیز در سالن شهید رضا محمدی هیئت تنیس روی میز آغاز شده است و مسابقات آمادگی جسمانی نیز همزمان در خانه بدمینتون قم واقع در سالن مرحوم حامد فرهمند قم برگزار می‌شود.

کد N592913

وبگردی