آفتاب
دری نجف‌آبادی:

از انسجام درونی غافل نشوید

از انسجام درونی غافل نشوید

نماینده‌ی ولی فقیه در استان مرکزی گفت: جایگاه ایران اسلامی در حوزه قدرت و سیاست برای دنیا اثبات شده‌ است و نباید از حربه‌های دشمن در قالب اعمالی از قبیل جنگ تبلیغاتی، فشار اقتصادی و تحریم که در راستای ضربه زدن به این جایگاه صورت می‌گیرد غافل شد. مسأله‌ی مهم انسجام درونی خودمان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)-منطقه مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی همزمان با آغاز هفته‌ی بسیج در دیدار با جمعی از اقشار مختلف بسیجیان خاطرنشان کرد: فرهنگ بسیجی فرهنگ اخلاص و آینده‌نگری است، این انقلاب ثمره‌ی خون شهیدان و جهادگران بی‌سنگر ، سپاهیان و بسیجیان پیرو ولایت است.

وی در این دیدار یاد و خاطره‌ی شهیدان بسیجی را گرامی داشت و افزود: در حال حاضر هدف دشمن تفرقه‌افکنی در کشور است و با توجه به توطئه‌های موجود، هوشیاری تمامی افراد بویژه بسیجیان در برابر این حملات از اهم اعمال است.

وی ادامه داد: هر قدمی که انسان برمی‌دارد نتیجه‌ی توفیقات الهی است و مصادیق این مهم در زمان انقلاب به خوبی مشهود بود. در آن زمان امام راحل لشکری نداشت و با هرگونه جنگ مسلحانه مخالف بود ولی انقلاب اسلامی ایران با توکل برخداوند و دعای خیر امام عصر(عج) با عظمت و شکوه قابل توجه به پیروزی رسید.

وی با اشاره به تشکیل بسیج بیست میلیونی بنا به فرموده‌ی امام راحل، تصریح کرد: با صدور فرمان این امر خطیر از سوی امام خمینی (ره)، دشمنان نتوانستند جریان انقلاب را از مسیر خود منحرف کنند.

خطیب جمعه اراک گفت: در حال حاضر بعد از گذشت چندین سال از پیروزی انقلاب، رهبر معظم انقلاب مسئولیت رهبری جامعه‌ی مسلمین و هدایت این کشتی را عهده‌دار هستند.

دری نجف‌آبادی با بیان این‌که برخورداری از هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمن از وظایف اصلی افراد در جامعه به شمار می‌آید، افزود: تا هنگامی‌که نیرو‌های متعهد سکاندار انقلاب باشند، ایران اسلامی امیدوارتر، با اقتدار در عرصه‌ی ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی حضور پیدا خواهد کرد.

وی بر لزوم برنامه‌ریزی جهت یک دهه آینده تأکید و بیان کرد: فرصتی که امروز برای ملت بوجود آمده به آسانی قابل دستیابی مجدد نیست. در حوزه قدرت و سیاست دنیا جایگاه ایران اثبات شده‌ است و نباید از حربه‌های دشمن در قالب اعمالی از قبیل جنگ تبلیغاتی، فشار اقتصادی و تحریم که در راستای ضربه زدن به این جایگاه صورت می‌گیرد غافل شد. مسأله‌ی مهم انسجام درونی خودمان است.

وی رهبری را یکی از محور‌های اساسی استواری هر ملتی عنوان کرد و گفت: ملت‌های صاحب همت با برخورداری از رهبری شایسته، پیروز میدان جنگ محسوب می‌شوند.

وی به حفظ فرهنگ دفاع، مبارزه و الگو پذیری از ارزش‌های زمان انقلاب تأکید و اضافه کرد: در اصل ارزش‌های انقلاب نباید خللی وارد شود .

دری نجف آبادی، در پایان افزود: در جبهه‌ی اقتصادی با وجود تحریم‌ها می‌توان تا 10 سال آینده با همت‌های بلند، جایگاه خود را به عنوان یکی از قدرت‌های اقتصادی جهان افزایش دهیم.

انتهای پیام

کد N592753

وبگردی