آفتاب
بعد از بروز درگیری در هفته یازدهم؛

کمیته فوتسال تهدید کرد/ کاری می‌کنیم دیگر پایشان را در زمین نگذارند!

کمیته فوتسال تهدید کرد/ کاری می‌کنیم دیگر پایشان را در زمین نگذارند!

رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه دو نفر از اعضای نیمکت تیم ماهان تندیس در بازی با گیتی پسند در اعتراض به داور وارد زمین شدند، گفت: کاری می‌کنیم که دیگر این افراد جرات نکنند پایشان را داخل زمین بگذارند!

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال، روز جمعه دو تیم ماهان تندیس و گیتی پسند اصفهان در قم به مصاف هم رفتند که در طول بازی، اعتراضات زیادی از سوی کادر فنی و نیمکت نشینان تیم ماهان از داور مسابقه صورت گرفت. این مسابقه پر حاشیه با اتفاقات منفی دیگری هم همراه بود که همین مسئله واکنش کمیته فوتسال را در پی داشته است.

سید رضا افتخاری در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: اواخر نیمه اول بود که محمد کشاورز روی بازیکن ماهان خطایی را انجام داد و دو نفر از اعضای نیمکت تیم ماهان در اعتراض به داوری وارد زمین شدند.

وی افزود: ما منتظر گزارش بازی روز گذشته هستیم تا آنرا به کمیته انضباطی ارجاع بدهیم ولی کاری می‌کنیم که این افراد دیگر جرات نکنند پایشان را داخل زمین بگذارند. روی نیمکت فقط سرمربی می‌تواند صحبت کند و آن هم نمی‌تواند جلوتر از خط مخصوص مربیان برود. نباید هر کسی به خودش اجازه بدهد در اعتراض به داوری وارد زمین شود.

رئیس کمیته فوتسال درباره شعارهایی که علیه محمد کشاورز بازیکن - سرمربی گیتی پسند سر داده شده است، تاکید کرد: ما با هیچ تیمی شوخی نداریم و احتمالا جریمه نقدی در پی خواهد داشت.

کد N592425

وبگردی