آفتاب

«شیار 143» به شهر خمین می‌رود/ سیر صعودی فروش در شهرستان‌ها

«شیار 143» به شهر خمین می‌رود/ سیر صعودی فروش در شهرستان‌ها

در ادامه اکران فیلم «شیار 143» در شهرهای بدون سینما، قرارست شهر خمین از 8 تا 18 آذر ماه میزبان این فیلم دفاع مقدسی باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محرم براتی نماینده اکران استانی «شیار 143» درباره اکران این فیلم در شهرهای بدون سینما گفت: یکی از اهداف بخش استانی فیلم «شیار 143» نمایش این فیلم در شهرهای بدون سینما است که بر همین اساس نخستین نمایش فیلم را در شهر علی آباد در استان گلستان داشتیم و قرار است دومین نمایش فیلم از 8 تا 18 آذر در شهر خمین استان مرکزی که یکی دیگر از شهرهای بدون سینما است نمایش داده شود.

وی با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی انجام شده «شیار 143» در بندر گز، قائم شهر، دامغان و سمنان نیز نمایش داده می شود، بیان کرد: یکی از ویژگی های نمایش این فیلم در شهرهای بدون سینما این است که عده زیادی از افراد که تاکنون حضور در سالن سینما را تجربه نکرده اند با فیلم «شیار 143» این تجربه را کسب خواهند کرد.

نماینده اکران استانی فیلم «شیار 143» درباره فراهم کردن شرایط دیدن این فیلم برای هموطنان کم‌بضاعت در نقاط مختلف کشور توضیح داد: در سفرهای استانی که به نقاط مختلف کشور داشتیم با برخی از هموطنان مواجه شدیم که بضاعت مالی برای خرید بلیت سینما را نداشتند به همین دلیل در صحبت هایی که با بنیادهای خیریه در سراسر کشور داشته ایم شرایط آسان دیدن این فیلم را برای هموطنان فراهم کرده ایم.

براتی درباره آمار فروش فیلم در شهرستان ها گفت: به تازگی تبلیغات محیطی «شیار 143» در شهرستان ها آغاز شده است و خوشبختانه آمار فروش فیلم در شهر مشهد سیر صعودی داشته و پس از آن شهرهای قم، اصفهان و کرمان در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

فیلم «شیار 143» اثر تحسین شده تماشاگران سینمای ایران در سی و دومین جشنواره فیلم فجر بوده است. در این فیلم سینمایی مریلا زارعی، مهران احمدی، گلاره عباسی، جواد عزتی، یداله شادمانی، سامان صفاری، زهرا مرادی، مهیا دهقانی، حسام بیگدلو بازی کرده اند.

این فیلم داستان بانویی با نام الفت است که فرزندش به جبهه رفته و او سال هاست چشم به راه اوست تا اینکه این چشم به راهی با خبری به پایان می رسد...

کد N592175

وبگردی