آفتاب
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در گفت و گو با ایلنا:

فرهادی از دیرباز معروف به اعتدال بود

فرهادی از دیرباز معروف به اعتدال بود

اینكه وزیر پیشنهادی از چه طیفی باشد مهم نیست بلكه تحقق وعده‌ها و شعارهای رئیس جمهور به مردم و پیشبرد اهداف مدنظر است و این راه، راه اعتدال و خدمت به مردم است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با معرفی محمد فرهادی از سوی رئیس جمهور بعنوان گزینه پیشنهادی جدید برای تصدی وزارت علوم اظهار داشت: معرفی ایشان حاكی از مثبت و مقبول بودن كارنامه مدیریت این شخصیت معتدل سیاسی است.

حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری با اشاره به شخصیت سیاسی و مدیریتی محمد فرهادی در گفت گو با خبرنگار ایلنا گفت: تمامی گزینه‌هایی كه برای تصدی وزارت علوم از سوی رئیس‌جمهور به مجلس معرفی شدند٬ به لحاظ علمی و تجربی مناسب بودند و آقای فرهادی هم از لحاظ توانمندی‌ها و سوابق علمی و هم از حیث مدیریتی سابقه درخشانی رادر كارنامه خود دارند.

وی بیان کرد: ایشان از سابقه بیشتری برخوردار هستند كه می‌توان به حضور ایشان در وزارت بهداشت و علوم اشاره نمود.

حجت الاسلام انصاری ادامه داد: هم اكنون مسئولیت هلال احمر كه وسیع‌تر از اداره یك وزارتخانه تلقی می‌شود به عهده ایشان است و سال‌های متعددی در حوزه‌های علمی فعالیت داشته‌اند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: شخصیت سیاسی ایشان٬ شخصیتی مستقل است چراكه آقای فرهادی از دیرباز به اعتدال معروف بودند و مشی اعتدال را پیش گرفته‌اند لذا با توجه به سیاست كلی دولت تدبیر و امید و شخص آقای روحانی كه بر پایه یك شاكله اعتدالی استوار است می‌بینید كه از همه طیف در دولت یازدهم وجود دارد و باید گفت وابستگی سیاسی وجود ندارد بلكه هماهنگی سیاسی معنی دارد.

حجت الاسلام مجید انصاری در پایان با تاكید بر تحقق شعارهای دولت تدبیر و امید اذعان داشت: اینكه وزیر پیشنهادی از چه طیفی باشد مهم نیست بلكه تحقق وعده‌ها و شعارهای رئیس جمهور به مردم و پیشبرد اهداف مدنظر است و این راه، راه اعتدال و خدمت به مردم است.

کد N590762

وبگردی