آفتاب
عضو شورای مركزی جامعه روحانیت در گفت‌وگو با ایلنا:

روحانی را به جلسات جامعه روحانیت راه نمی‌دهیم

روحانی را به جلسات جامعه روحانیت راه نمی‌دهیم

در ماه رمضان خدمت آقای موحدی كرمانی رسیدیم و پیشنهاد دادیم و ایشان هم در چند جلسه شركت داشتند اما تاكنون شخص خاصی در این خصوص معرفی و انتخاب نشده است.

عضو شورای مركزی جامعه روحانیت تاكید كرد: تاكنون جلسه‌ای در خصوص تعیین دبیر جامعه روحانیت مبارز برگزار نشده است و منتظر برگزاری جلسه هستیم.

حجت‌الاسلام جعفر شجونی عضو شورای مركزی جامعه روحانیت در خصوص وضعیت فعلی جامعه روحانیت بعد از فوت آیت‌الله مهدوی كنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: احتمالا جلسه‌ای روز سه‌شنبه هفته آینده برگزار شود و در خصوص وضعیت جامعه روحانیت بحث صورت گیرد اما تاكنون این موضوع قطعیت پیدا نكرده است.

وی در پاسخ به این سوال كه اخباری مبنی بر اینكه حسن روحانی به سمت دبیركلی جامعه روحانیت مبارز معرفی شود، به خبرنگار ایلنا گفت: ما اصلا آقای روحانی را به جلسات خودمان راه نمی‌دهیم.

عضو شورای مركزی جامعه روحانیت در پایان اظهار داشت: دبیر جدید جامعه روحانیت مبارز تا به این زمان مشخص نشده است اما در ماه رمضان خدمت آقای موحدی كرمانی رسیدیم و به ایشان این پیشنهاد را دادیم و ایشان هم در چند جلسه شركت داشتند اما تاكنون شخص خاصی در این خصوص معرفی و انتخاب نشده است.

کد N590508

وبگردی