آفتاب

پیام عباس به جامعه جهانی برای اقدام علیه تجاوزات رژیم صهیونیستی در قدس

پیام عباس به جامعه جهانی برای اقدام علیه تجاوزات رژیم صهیونیستی در قدس

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در پیام‌هایی فوری از جامعه جهانی خواست تا برای توقف تجاوزات و اقدامات رژیم صهیونیستی در قدس وارد عمل شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در نامه‌هایی به "بان کی مون"، دبیر کل سازمان ملل، "جان کری"، وزیر خارجه آمریکا، "سرگئی لاوروف"، وزیر خارجه روسیه، "فدریکا موگرینی"، مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و "تونی بلر"، نماینده کمیته چهار جانبه صلح خاورمیانه، خواهان اتخاذ اقدامات فوری برای پایان دادن به اقدامات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها شد.

وی با تاکید بر اینکه فلسطین تمام تلاش خود را برای برقراری آرامش اتخاذ خواهد کرد، گفت: ادامه تجاوزات و اقدامات رژیم صهیونیستی که به مسجد الاقصی یورش برده و دست به ویران کردن منازل فلسطینی‌ها می‌زنند، موجب تشدید خشونت‌ها و تنش‌ها می‌شود و دولت اسرائیل مسوول پیامدهای اقدامات خود است.

عباس از جامعه جهانی خواست تا نهایت تلاش خود را برای ملزم کردن دولت رژیم صهیونیستی به توقف تمامی اقدامات و تجاوزات خود علیه فلسطینی‌ها اتخاذ و از فلسطین برای پیوستن به معاهدات بین‌المللی و طرح پیشنهادی در شورای امنیت جهت تعیین مدت زمانی پایان اشغال و تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس حمایت به عمل آورد.

انتهای پیام

کد N590474

وبگردی