آفتاب

قراب: ضربه سر مظلومی به کویت را هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم

قراب: ضربه سر مظلومی به کویت را هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم

جواد قراب با ابراز تأسف از درگذشت غلامحسین مظلومی گفت آن مرحوم هم در زندگی و هم در زمین بازی یک نمونه بوده است.

جواد قراب در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا، با ابراز تأسف عمیق از درگشت غلامحسین مظلومی، گفت: آن مرحوم هم در میدان بازی و هم در میدان زندگی انسانی نمونه بود. فرزندانی خوب و همسری مهربان داشت که در این اواخر در کنارش بودند. غلامحسین از زمانی که رایکوف او را کشف کرد و گفت که این بازیکن فردی بزرگ خواهد شد، نشان داد که لیاقت‌های زیادی دارد و همین هم شد. او یک فوتبالیست به تمام معنا بود. هیچ وقت فراموش نمی‌کنم زمان‌هایی که برای بازی به خوزستان می‌رفتیم و غلامحسین به خوبی از همه اعضای تیم پذیرایی می‌کرد.

او افزود: زمانی هم که پرویز به استقلال اضافه شد، حضور این دو برادر برای ما یک فرصت بزرگ به شمار می‌رفت. آن‌ها گل‌های حساسی را برای استقلال می‌زدند و در بازی‌هایمان همیشه می‌دانستیم که با وجود غلامحسین دو گل از حریف جلو هستیم.

پیشکسوت استقلال در ادامه با ذکر خاطره‌ای از مظلومی اضافه کرد: یکی از خاطراتی که از مظلومی دارم در بازی با کویت بود که 2 بر صفر پیروز شدیم. در آن بازی غلامحسین ضربه سری را زد که مثل یک پنالتی بود و حریف را به اشتباه انداخت. او سرش را به گونه‌ای به توپ نزدیک کرد که دروازه بان فکر کرد او به سمت راست می‌زند ولی غلامحسین توپ را به چپ زد. هیچ‌وقت گل او فراموش نمی‌کنم.

وی همچنین با اشاره به یکی از داربی‌هایی که با غلامحسین مظلومی تجربه کرده است عنوان کرد: به خاطر دارم یک بار در ورزشگاه آزادی با پرسپولیس بازی داشتیم که غلامحسین گل بسیار زیبایی را به ثمر رساند اما صفر ایرانپاک در آخرین لحظات بازی گل مساوی را زد تا ما از یک پیروزی باز بمانیم.

قراب در پاسخ به سؤالی درباره داربی 79 اظهار کرد: من تنها دوست دارم که دو تیم فوتبال بازی کنند و بازی گل داشته باشد.

پیشکسوت استقلال در پایان و در پاسخ به سؤالی که پیش‌بینی‌اش از داربی چیست، بیان کرد: من دوست دارم یک بازی زیبا ببینیم و فکر می‌کنم استقلال 2 بر 1 در این دیدار پیروز می‌شود.

انتهای پیام

کد N590239

وبگردی