آفتاب

یکه‌تازی پاشایی در پربازدیدترین اخبار هفته

یکه‌تازی پاشایی در پربازدیدترین اخبار هفته

در هفت روز گذشته، برخی اخبار و مطالب منتشر شده بر روی خروجی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) بیش از دیگر خبرها مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

قرار بود این جمعه نیز همانند چند هفته گذشته به معرفی پنج خبر پربازدید ایسنا در هفت روز اخیر بپردازیم و این اخبار را از رتبه پنجم تا رتبه اول، بصورت خلاصه بازخوانی کنیم اما یک رویداد، این روند را در این هفته تغییر داد: درگذشت مرتضی پاشایی.

در هفته‌ای که گذشت، اتفاقات زیادی در کشور افتاد که اخبار مربوط به آنها می‌توانست در فهرست پربازدیدترین‌های ایسنا قرار بگیرد؛ از جمله رأی ندادن چندباره نمایندگان مجلس به وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری، درگذشت مجید بهرامی بازیگر سینما و تئاتر، درگذشت غلامحسین مظلومی پیشکسوت فوتبال، آزاد شدن مایلی‌کهن از زندان و آغاز دور جدید مذاکرات ایران و 1+5 در وین، اما هیچ‌کدام از این اخبار به اندازه خبرهای مربوط به مرتضی پاشایی پرمخاطب نبود.

«مرتضی پاشایی روی دوش هزاران نفر»، «غمی که بر دل مرتضی پاشایی ماند»، گزارش تصویری دوم از تشییع پیکر این خواننده پاپ و گزارش تصویری اول از تشییع پیکر وی، به ترتیب رتبه‌های پنجم تا دوم را در جدول پربازدیدترین اخبار ایسنا به خود اختصاص دادند.

پربازدیدترین خبر این خبرگزاری در هفت روز اخیر نیز، خبر درگذشت مرتضی پاشایی بود که در روز 23 آبان منتشر شد. یکه‌تازیِ اخبار بعدی مرتبط با این رویداد، تا رده‌های پایین‌تر جدول پربازدیدهای ایسنا نیز ادامه داشته است.

انتهای پیام
کد N589981

وبگردی