آفتاب
حیدرپور مطرح کرد

با اصلاح قانون، اسیدپاشی محاربه تلقی شده است

با اصلاح قانون، اسیدپاشی محاربه تلقی شده است

نماینده شهرضا در مجلس با بیان اینکه قانون اسیدپاشی در مجلس در دست اصلاح است گفت: با توجه به رونوشت جدید این قانون، اسیدپاشی به منزله محاربه تلقی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در شهرضا، عوض حیدرپور در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به حادثه اسید پاشی در اصفهان تاکید کرد: این حادثه کاملا مهار شده و نیروهای امنیتی در کمین عامل این جنایت هستند و طبق شواهد به دست آمده نیز این حوادث به وسیله یک نفر انجام شده و هیچ گونه تبانی گروهی در این زمینه جود ندارد.

وی تصریح کرد: فرد اسید پاش، فردی روانپرویش و یا ضد زن یا ضد نظام بوده و پس از انجام این جنایات به مخفیگاه خود پناه برده و دیگر اقدامی انجام نداده است .

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس همچنین ضمن بیان اینکه شهر اصفهان پس از یک ناآرامی مقطعی آرامش خود را بازیافته، تاکید کرد: قانون اسیدپاشی در مجلس در دست اصلاح است و با توجه به رونوشت جدید این قانون اسیدپاشی به منزله محاربه تلقی شده است.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش گفت: پس از پیگیری‌های مستمر و مراجعات مکرر به وزارت نیرو طرح انتقال 10 میلیون متر مکعب آب به منطقه مهیار و جرقویه اجرایی شد تا بدین وسیله حقوق مردم منطقه در این زمینه از بین نرود.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در خصوص اختصاص مبلغ یک میلیارد تومان به دانشگاه دولتی شهرضا اظهار کرد: مصوبه اختصاص بودجه به دانشگاه دولتی شهرضا در حالی صادر شد که هنوز این دانشگاه وجود خارجی نداشت و در فاصله ابلاغ بودجه تا تملک زمین دولت تغییر کرد و بیش از 9 ماه از وقت ما صرف بازگرداندن بودجه اولیه این دانشگاه شد.

وی افزود: پس از پیگیری‌های گسترده از طرف شهردار شهرضا قرارداد اختصاص مبلغ 100میلیارد ریال در قالب تسهیلات فاینانس از طریق یکی از بانک‌های عامل منعقد شد.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به وضعیت مالی کشور در حال حاضر امکان اجرای پروژه جدیدی ندارد ولی با امکانات موجود نیز می‌توان اقدامات در خور توجهی انجام داد.

انتهای پیام

کد N589270

وبگردی