آفتاب

مرگ مرد جوان توسط برادرش با کلت کمری

مرگ مرد جوان توسط برادرش با کلت کمری

قاتلان جوان سردشتی در کمتر از 24 ساعت دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، قاتلان یک جوان از اهالی شهرستان مرزی سردشت با تلاش و هوشیاری ماموران نیروی انتظامی این شهرستان در کمتر از 24 ساعت شناسایی و دستگیر شدند. فرمانده انتظامی سردشت گفت: فرد مقتول روز گذشته توسط سه نفر و به دلیل اختلافات مالی در این شهرستان به قتل رسیده بود.
سرهنگ 'حسن شیخ نژاد' افزود: بلافاصله پس از این حادثه دستگیری عاملان این جنایت در دستور کار پلیس آگاهی سردشت قرار گرفت که با گذشت کمتر از 24 ساعت دو نفر از این افراد شناسایی و دستگیر شدند. وی اضافه کرد: یکی دیگر از قاتلان نیز که متواری شده بود، با شگردهای پلیسی و پس از شناسایی وی با هوشیاری ماموران اداره آگاهی در هتلی در ارومیه هنگام خروج از آن دستگیر و روانه زندان شد.
سرهنگ شیخ نژاد اظهار کرد: پس از بازجویی های پلیسی این افراد به قتل انجام شده اعتراف کردند. فرمانده انتظامی سردشت همچنین از دستگیری قاتل دیگری در این شهرستان خبر داد و گفت: فردی که مرتکب قتل برادرش با اسلحه کلت کمری شده بود، پس از چند ساعت دستگیر و در بازجویی ها و کارهای اطلاعاتی به قتل برادرش که در اثر اختلافات خانوادگی انجام داده بود، اعتراف کرد.
وی گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی و روانه زندان شدند. شهرستان مرزی سردشت در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با کشور عراق واقع شده است.
کد N588105

وبگردی