آفتاب
نماینده خلخال:

دولت و مجلس بودجه 94 را با محوریت توسعه متوازن تصویب کنند

دولت و مجلس بودجه 94 را با محوریت توسعه متوازن تصویب کنند

نماینده مردم خلخال، مناسبترین راه بهبود وضعیت اشتغال کشور را تخفیف مالیاتی و حق بیمه سهم کارفرما و تخفیف نرخ سود تسهیلات بانکی و صندوق توسعه ملی دانست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، جلیل جعفری در تذکر شفاهی خطاب به دولت و مجلس خواستار جهت دادن لایحه بودجه 94 به سمت توسعه متوازن کشور شد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: مناطق محروم و کمتر توسعه یافته از منابع و تسهیلات مالی بیشتری برخوردار شوند، برای آسفالت راههای روستایی حداقل 1000 میلیارد تومان اختصاص یابد و برای احداث سدهای کوچک ردیف ملی پیش بینی شود.

وی خواستار تخفیف مالیاتی و حق بیمه سهم کارفرما و تخفیف نرخ سود بانکی و صندوق توسعه ملی برای بازگشت اشتغال به مناطق کمتر توسعه یافته شد.

جعفری خطاب به وزیر نیرو بر آبگیری حداقل 20 درصدی سد گیوی با توجه به افزایش نزولات جوی تاکید کرد.

عضو کمیسیون انرژی بر تسریع عملیات اجرایی احداث تونل بین شهرستان خلخال و استان گیلان تاکید کرد و افزود:‌ وزیر راه و شهرسازی اعتبارات لازم برای جاده خلخال- خلول را در لایحه بودجه 1394 با هدف اتمام این پروژه پیش‌بینی کند.

نماینده مردم خلخال خطاب به وزرای تعاون کار و رفاه اجتماعی و صنعت ، معدن و تجارت با یاد آوری وعده‌هایشان گفت: قول رفع مشکل کارخانه سیمان خلخال را به اجرا گذاریم تا مشکل به وجود آمده در اجرای این پروژه رفع شود.

انتهای پیام

کد N588054

وبگردی