آفتاب
یک نماینده اصولگرا:

قطعا مجلس از مذاکرات پشتیبانی می‌کند

قطعا مجلس از مذاکرات پشتیبانی می‌کند

یک نماینده مجلس شورای اسلامی معتقد است : تفکر بسیجی باید در کشور حاکم شود.

یک نماینده مجلس شورای اسلامی معتقد است : تفکر بسیجی باید در کشور حاکم شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، داریوش اسماعیلی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک هفته بسیج گفت اطاعت از رهبری و حاکمیت تفکر بسیجی تنها راه موفقیت در همه امور از جمله مذاکرات هسته‌ای است.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید خوب می‌داند که باز شدن فضای مذاکرات هسته‌ای با لطف و عنایت نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفت و تا به امروز تیم مذاکره کننده نیز خوشبختانه به شکل خوبی مذاکرات را اداره کرده است.

این نماینده مجلس همچنین بیان کرد: قطعا مجلس شورای اسلامی از این مذاکرات پشتیبانی می‌کند و نتیجه آن هر چه باشد در صورتی که از خطوط قرمز ترسیم شده توسط رهبری عبور نشود با جدیت مورد حمایت خواهد بود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص مسائل اقتصادی کشور گفت: یکی از مهمترین ظرفیت‌های تولید داخلی ظرفیت معادن کشور است که تا به حال با کمال تاسف آنچنان که باید مورد توجه قرار نگرفته است.

اسماعیلی خاطر نشان کرد:‌ بخصوص از زمان ادغام وزارت‌خانه‌های صنایع و معادن و بازرگانی بخش معدن کاملا به حاشیه رانده شده و من معتقدم تنها راه حل تشکیل وزارت‌خانه مستقل معادن و صنایع معدنی است.

نماینده مردم سروستان در مجلس در پایان به برخی از مشکلات حوزه‌ی انتخابیه خود از جمله تکمیل ساخت سد میرزای شیرازی پروژه انتقال آب و گاز رسانی به برخی مناطق حوزه‌ی انتخابیه‌اش اشاره کرد و تسریع رسیدگی به آنها توسط مسئولین را خواستار شد.

انتهای پیام

کد N587745

وبگردی