آفتاب
عارفی در نطق میان دستور:

برای ترسوها اثبات شد آمریکا غیرقابل اعتماد است

برای ترسوها اثبات شد آمریکا غیرقابل اعتماد است

نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی گفت: اینک برای ترسوها اثبات شد که آمریکا غیرقابل اعتماد است و این اثبات برای ما دستاورد بزرگی به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی فرج‌الله عارفی، نماینده مردم جیرفت در مجلس در نطق میان دستور با اشاره به اینکه فتنه، بزرگترین ضربه را به حرکت رو به رشد نظام زد، گفت: آنچه امروز به عنوان تحریم هوشمندانه به ملت مظلوم تحمیل می‌شود نتیجه حرکت ذلیلانه فتنه‌گران است.

وی افزود: فتنه فتنه‌گران، انقلاب را مورد هجمه قرار داد و هرکس به فتنه‌گران نظر عنایت داشته باشد، خیانت‌کار است.

این نماینده مجلس ادامه داد: با آرزوی توفیق مذاکره‌کنندگان ایرانی باید بگویم آمریکا قابل اعتماد نیست، تیم ما امتیاز زیادی به آنها داده، اما آنها هیچ امتیازی به ما نداده‌اند ولی از آنجا که برای ترسوها اثبات شد که آمریکا غیرقابل اعتماد است، برای ما دستاورد بزرگی محسوب می‌شود.

عارفی گفت: باید رئیس جمهور به توانمندی‌های داخلی تکیه کند که در این صورت قطعا دشمن عقب‌نشینی خواهد کرد. برای این کار 50 درصد از دیپلماسی خارجی را به دیپلماسی اقتصادی اختصاص دهد.

وی خاطر نشان کرد: آمارها نشان دهد اگر به سرعت وارد عمل نشده و بحران بیکاری را حل نکنیم، این بحران آسیب جدی به ملت می‌زند و برای مدافعان انقلاب مشکل به وجود خواهد آورد.

کد N587584

وبگردی