آفتاب

انصراف 17 نماینده از سوال ملی از نعمت‌زاده

انصراف 17 نماینده از سوال ملی از نعمت‌زاده

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که 17 نماینده از سوال از وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد علت بی‌تدبیری در توزیع سبد کالا انصراف دادند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در پایان جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی تعدادی از طرح سوال‌های نمایندگان اعلام وصول شد.

بر این اساس، سوال حسینعلی حاجی‌دلیگانی، نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص علت اشغال فرصت‌های کار در ایران توسط اتباع بیگانه اعلام وصول شد.

علاوه بر این، سوال بیاتیان، نماینده بیجار از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد عملکرد منافع ملی در شرکت‌های زیرمجموعه وزارتخانه نیز اعلام وصول شد.

سوال احمد اصفهانی، نماینده ایلام از وزیر کشور در مورد علت عدم حمایت از شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خصوصا مناطق محروم نیز اعلام وصول شد.

هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین سوال منطقه‌ای سیدناصر موسوی‌لارگانی از وزیر کشور در خصوص علت تبعیض در اجرای قانون ضوابط تقسیمات کشوری را نیز اعلام وصول کرد.

هیات رئیسه مجلس سوال دیگر موسوی‌لارگانی از وزیر آموزش و پرورش در مورد علت عدم پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان را نیز اعلام وصول کرد.

در پایان، انصراف 17 نماینده از سوال از وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد علت بی‌تدبیری در توزیع سبد کالا نیز اعلام وصول شد.

کد N587583

وبگردی