آفتاب
اسداللهی:

اعضای فراکسیون رهروان ولایت در رای به وزیر علوم آزادند

اعضای فراکسیون رهروان ولایت در رای به وزیر علوم آزادند

یک عضو هیات رییسه فراکسیون رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه نمایندگان عضو این فراکسیون در رای خود به وزیر پیشنهادی علوم آزاد هستند، گفت که رای رهروان ولایت به وزیر علوم رای فراکسیونی نخواهد بود.

غلامرضا اسداللهی عضو هیات رییسه فراکسیون رهروان ولایت مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: جلسه روز یکشنبه فراکسیون با وزیر پیشنهادی علوم منتج به نتیجه مشخصی نشده و فراکسیون هم به جمع‌بندی نرسیده که جلسه مجددی تشکیل دهد بنابراین اعضا آزادند هر طور به جمع‌بندی رسیدند عمل کنند و رای دهند چرا که گاهی اقتضای شرایط همین است.

وی با بیان اینکه هنوز فضای مجلس در مورد وزیر پیشنهادی علوم مشخص نیست، گفت: به نظر می‌رسد پیشرفت آنچنانی وجود نداشته و وزیر نتوانسته خودش را خیلی به نمایندگان و فراکسیون‌ها معرفی کند.

این عضو هیات رییسه فراکسیون رهروان ولایت مجلس ادامه داد: من ندیده‌ام که بیش از یک دو جلسه در مجلس با وزیر برگزار شود و اگر روند همین باشد مشکل است که ایشان رای بیاورد.

اسداللهی در پایان گفت: البته اگر آقای دانش آشتیانی بتواند برخی شبهات خصوصا شبهات سیاسی که در ذهن نمایندگان وجود دارد را مرتفع کند شاید بتواند به توفیقی دست پیدا کند.

انتهای پیام

کد N584163

وبگردی