آفتاب
نماینده کاشان در نطق میان دستور؛

کش مکش های سیاسی را کنار بگذارید

کش مکش های سیاسی را کنار بگذارید

مجلس و دولت به جای کش‌مکش‌های سیاسی باید در چارچوب رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت و به مشکلات محرومان رسیدگی کنند.

نماینده کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حواشی اخیر مجلس و دولت خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر ابتدا باید متوجه مسئولان شود و مجلس و دولت به جای کش‌مکش‌های سیاسی باید در چارچوب رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت و به مشکلات محرومان رسیدگی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباسعلی منصوری آرانی در نطق میان دستور خود در صحن علنی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با 1+5 اظهار داشت: امیدوار هستیم آنچه که در این مذاکرات رقم می‌خورد، در جهت منافع ملی کشور ما باشد. ما در انجام مذاکره جدی بوده و به تعهدات خود پایبند هستیم و در چارچوب NPT تلاش می‌کنیم. اگر طرف مقابل نیز در همین مسیر حرکت کند، می‌توان خیلی سریع به توافق دست یافت.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: کشورهای 1+5 و در رأس آنها آمریکا، 35 سال برایشان کفایت می‌کند تا بدانند ملت ایران برای منافع حیاتی خود و صیانت از داشته‌ها و ارزش‌های خود، ملتی تسلیم‌ناپذیر است.

منصوری آرانی ضمن تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و جهان نقش ثبات دهنده را دارند، گفت: باید از بحث سرباز اجباری عبور کرد و موضوع سرباز حرفه‌ای را در دستور کار قرار داد و من از نیروهای مسلح می‌خواهم در این حوزه به صورت جدی اقداماتی را صورت دهند.

وی ادامه داد: مشکل اشتغال جوانان در رأس همه مشکلات کشور است و جوانان بسیاری با تحصیلات عالیه با مشکل اشتغال مواجه هستند و متأسفانه تاکنون نتوانسته‌ایم اقدام خاصی را در این زمینه صورت دهیم.

نماینده کاشان، آران و بیدگل در پایان تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر ابتدا باید متوجه مسئولان شود و مجلس و دولت به جای کش‌مکش‌های سیاسی باید در چارچوب رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت و به مشکلات محرومان رسیدگی کنند.

کد N583867

وبگردی