آفتاب
عثمانی در تذکر آیین نامه‌ای مطرح کرد:

گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد، زودتر از موعد در صحن مجلس مطرح شد

گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد، زودتر از موعد در صحن مجلس مطرح شد

گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی متأسفانه زودتر از اینکه در صحن مجلس مطرح شود در بسیاری از سایت ها منتشر شده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس  تاكید كرد: گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی متأسفانه زودتر از اینکه در صحن مجلس مطرح شود در بسیاری از سایت ها منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ محمدقسیم عثمانی در صحن علنی  مجلس  در تذکر آیین نامه ای، گفت: تذکر بنده مربوط به بند 24 آیین نامه داخلی مجلس است، موضوع تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر مطرح است که گزارش آن متأسفانه زودتر از اینکه در صحن مجلس مطرح شود در بسیاری از سایت ها منتشر شده است.

به گفته این نماینده مردم بوکان در مجلس، بحث تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد باید در مجلس خوانده شده و بعد در رسانه ها منتشر شود و برای خانه ملت صحیح نیست که گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در سایت ها منتشر شده است.

محمدحسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر عثمانی گفت: توصیه شما کاملا صحیح بوده و نمایندگان هم این موضوع را رعایت می کنند اما به طور قطع این گزارش پس از آنکه میان نمایندگان توزیع شده ممکن است به دست رسانه ها نیز رسیده باشد

کد N583703

وبگردی