آفتاب
اخبار فلسطین/

صهیونیستها یک جوان فلسطینی را به دار آویختند

صهیونیستها یک جوان فلسطینی را به دار آویختند

به دنبال کشف پیکر یک جوان فلسطینی که در نزدیکی قدس اشغالی به دار آویخته شده بود، منابع فلسطینی از تشدید درگیریها میان نظامیان رژیم صهیونیستی و فلسطینیها در خیابانها و مناطق مختلف قدس اشغالی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به دنبال تشدید درگیریها میان فلسطینیها و نظامیان رژیم صهیونیستی شبکه الجزیره با انتشار خبری از کشف پیکر یک فلسطینی در حالی که به دار آویخته شده بود خبر داد.

"یوسف الرمونی" جوان 32 ساله فلسطینی است که پیکر وی در حالی که درون اتوبوسی که با آن کار می کرد در شهرک صنعتی "جعفات شاؤول" واقع در غرب قدس پیدا شد.

فلسطینیها معتقدند که صهیونیستها وی را به شهادت رسانده اند، برخی از همکاران وی نیز اعلام کردند که وی توسط شش شهرک نشین صهیونیست مورد حمله قرار گرفته است.

 در حالی که نظامیان رژیم صهیونیستی مدعی هستند که مرگ وی در اثر خودکشی بوده است آثار شکنجه در تصاویری که از پیکر بی جان وی در پایگاههای ارتباط اجتماعی منتشر شده است و بر روی پیکر وی مشهود است.

پس از کشف پیکر به دار آویخته شده این جوان فلسطینی درگیریها میان فلسطینها و نظامیان رژیم صهیونیستی در خیابانها و میادین قدس اشغالی تشدید شده است.

 از سوی دیگر پایگاه العهد، از دستگیری 16 فلسطینی در جریان حملات شب گذشته و صبح امروز نظامیان ریم صهیونیستی به منازل فلسطینیها در کرانه باختری خبر داد.

این پایگاه همچنین با انتشار خبری جداگانه از ادامه ممانعت از ورود زنان فلسطینی به مسجد الاقصی خبر داد.

کد N583686

وبگردی