آفتاب

یادواره شهدای دانشجوی کردستان در سنندج برگزار شد

یادواره شهدای دانشجوی کردستان در سنندج برگزار شد

سنندج - خبرگزاری مهر: یادواره شهدای دانشجوی کردستان با حضور مهدی چمران رئیس شورای عالی استان ها و رئیس شورای شهر تهران در کردستان در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در این یادواره که در سالن اجتماعات ابن سینای دانشگاه برگزار شد، گفت: شهدا با از خودگذشتگی درس ایثار و فداکاری را به ما آموختند و از خاک و ناموس ملت ایران پاسداری کردند.

طیب قدیمی اظهار داشت: امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی مدیون خون های ریخته شده کسانی است که تمام هستی خود را در راه دفاع از اسلام و انقلاب در طبق اخلاص گذاشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: امروز وظیفه همه ای آحاد جامعه و به ویژه مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد جامعه است.

قدیمی بیان کرد: امروز دشمن با تمام توان خود به دنبال ضربه زدن به ارزش های اسلامی است و باید ملت با بصیرت ایران اسلامی نیز با تمام توان خود همچون گذشته توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

وی یادآور شد: شهدا در طول زندگی خود اهداف مقدسی داشتند که از مهمترین انها لبیک به آرمان های والای امام راحل و توجه به اهمیت ولایت فقیه و خدمت به مردم و دفاع از وطن بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: شهدا بهترین الگو برای نسل جوان امروز هستند و مسئولان باید تلاش کنند فضیلت ها و ویژگی های اخلاقی شهدا را به نسل جوان انتقال داده و راه درست زندگی کردن را به آنان نشان دهند.

قدیمی گفت: انتظار می رود با ترویج و حفظ روحیه شهادت طلبی در بین آحاد جامعه دین خود را به شهدا ادا کنیم و راه آنها را در راستای عزت ایران اسلامی ادامه دهیم.

 

 

 
[div id='__hggasdgjhsagd_once'] 
کد N581252

وبگردی