آفتاب

فریده شجاعی: خوشحالم که فرصت محک زدن تیم ملی فوتسال بانوان پیش آمد

فریده شجاعی: خوشحالم که فرصت محک زدن تیم ملی فوتسال بانوان پیش آمد

نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: تیم روسیه در سطح جهان تیم قدرتمندی است و از این که ما فرصت محک زدن خودمان را برابر این تیم کسب کردیم، خوشحالم.

به گزارش ایسنا، فریده شجاعی درباره بازی تدارکاتی تیم ملی فوتسال بانوان ایران برابر روسیه تصریح کرد: بازی بسیار خوبی را از بانوان فوتسالیست ایران شاهد بودیم. به دلیل این که مدت‌ها بود تیم ما بازی نداشت و درگیر مشکلاتی بود فکر می‌کردم که در این بازی به مشکل بخوریم اما خو‌شبختا‌نه بازی پایاپایی را از بازیکنان ایران شاهد بودیم و آنها توانستند در حد انتظار ظاهر شوند. امیدوارم که در بازی آینده بتوانیم تیم روسیه را شکست دهیم.

شجاعی ادامه داد: تیم روسیه در سطح دنیا تیم قدرتمند و شناخته شده‌ای است و در حال حاضر هم خودشان را برای مسابقات جام جهانی کوچک که در کاستاریکا برگزار می‌شود آماده می‌کند. خوشحالم که این فرصت برای بانوان ایران پیش آمد که بتوانند خودشان را محک بزنند.

نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: تیم ایران نسبت به گذشته جوان‌تر شده است و دروازه‌بان ما برابر روسیه اولین میدان بین‌المللی خود را تجربه کرد. در مورد تاکتیک ایران در اولین بازی نیز باید بگویم که ما به تفکرات مربی احترام می‌گذاریم و او با اهدافی که داشت امروز تصمیم گرفت که سیستم‌ تیمش را دفاعی بچیند.

او درباره برنامه‌های آینده تیم ملی فوتسال بانوان گفت: ما بازی‌های مهمی را پیش‌رو داریم و باید مقابل تیم‌های قدرتمندتری نیز بازی کنیم.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

کد N580856

وبگردی