آفتاب
کوثری:

وحدت یک مساله حیاتی و استراتژیک برای نظام و مردم است

وحدت یک مساله حیاتی و استراتژیک برای نظام و مردم است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت وحدت در مسائل داخلی تاکید کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت وحدت در مسائل داخلی تاکید کرد.

اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بیان کرد: وحدت یک مساله حیاتی و استراتژیک برای نظام و مردم است، از ابتدا هم حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری روی وحدت تاکید کرده‌اند، در اصول یقینا اختلافی وجود ندارد اما در اجرا و نحوه مدیریت ممکن است اختلاف نظر وجود داشته باشد، ما باید اختلاف نظرها را کم کنیم و سعی کنیم گذشت داشته باشیم و همه مقام معظم رهبری را محور وحدت قرار دهیم.

وی اضافه کرد: اگر هرکس بخواهد خودش را محور قرار دهد و بگوید باید دور من جمع شوید این قابل قبول نیست اما وقتی حرف و عمل ولایت برای خداست و برای خودش هیچ چیز نمی‌خواهد این می‌تواند محور باشد.

کوثری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به لزوم تامین امنیت مرزها توسط همسایگان ایران یادآور شد: متاسفانه پاکستان که همسایه ایران است کاملا در مشت عربستان قرار دارد و عربستان هم کاملا در مشت آمریکاست و این مساله باعث ناتوانی آن‌ها در کنترل مرزها شده است.

وی گفت: البته خوشبختانه به لطف خدا بچه‌های ایران حتی آن سوی مرزها را هم کنترل خواهند کرد، البته ما به همسایگان گفته‌ایم که در درجه اول وظیفه آنهاست که امنیت مرزهای خود را برقرار کنند تا هر اقدامی علیه ما صورت نگیرد اما اگر نتوانند ما به هرحال ساکت نخواهیم نشست و دشمنان را سر جای خود می‌نشانیم.

وی همچنین در واکنش به گزارش حقوق بشر احمد شهید هم گفت:‌ احمد شهید یک آدم هرزه است که هرجا برود منافع خودش را می‌بیند الان هم فکر کرده با دروغ پردازی علیه ایران می‌تواند به خواسته خود برسد وگرنه بحث هسته‌ای به حقوق بشر ارتباطی ندارد، ضمن اینکه بحث هسته‌ای هم اصل نیست بلکه مردم اصل هستند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی و استکبار از مساله هسته‌ای نمی‌ترسند بلکه از این مردم که زیر باران تحت فشار و زیر فشار مسائل اقتصادی همواره به صحنه می‌آیند می‌ترسند وگرنه اسراییل و آمریکا صدها کلاهک هسته‌ای دارند. در حالی‌که ما اصلا به سمت ساخت بمب حرکت نمی‌کنیم ولی باز از ما می‌ترسند. ترس آن‌ها از مردم آگاه و رهبری‌ای است که قابل خرید نیست یعنی قیمت ندارد.

انتهای پیام

کد N580339

وبگردی