آفتاب
آیت‌الله موحدی کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه:

موشک‌های ایران می‌توانند مراکز اتمی اسرائیل را با خاک یکسان کنند/ اوباما به جای نامه‌نگاری، حسن نیت خود را در عمل نشان دهد

موشک‌های ایران می‌توانند مراکز اتمی اسرائیل را با خاک یکسان کنند/ اوباما به جای نامه‌نگاری، حسن نیت خود را در عمل نشان دهد

خطیب این هفته نماز جمعه تهران با اشاره به ساخت موشک‌های بالستیک سجیل، گفت: این موشک‌ها می‌توانند تمام نقاط رژیم صهیونیستی و پایگاه‌های آمریکا را در منطقه بزند و با خاک یکسان کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله موحدی کرمانی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران با تسلیت شهادت امام زین‌العابدین(ع)، گفت: از دولت و وزیر بهداشت برای اجرای مرحله سوم طرح «سلامت» که طی آن قرار شده زیرمیزی پزشکان منتفی شود و اگر کسی تخلف کرد، مجازات می‌شود، تشکر می‌کنم.

وی افزود: البته همزمان از پزشکان خدوم و پاک نیز تشکر می‌کنم و برای آنها آرزوی توفیق دارم.

آیت الله موحدی کرمانی از زحمات 10 ساله عزت الله ضرغامی در سازمان صدا و سیما، تشکر و برای سرافراز آرزوی موفقیت کرد و از وی خواست به توصیه‌های مقام معظم رهبری عمل کند.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران به مساله پهباد ایرانی اشاره کرد و گفت: سه سال قبل ایران یک فروند پهباد چاسوسی آمریکا مدل RQ170 را به غنیمت برد. بلافاصله ساخت نمونه ایرانی این پهباد توسط متخصصان ما در هوا و فضای سپاه پاسداران از طریق مهندسی معکوس در دستور کار قرار گرفت و یک نمونه ایرانی آن ساخته شد و این ضربه‌ای سخت بر پیکر آمریکا بود.

وی به گفته‌های فرمانده هوا و فضا درباره ساخت این پهباد اشاره کرد و گفت: ساخت این پهباد، سکه ناقص آمریکایی‌ها را کامل کرد. البته این هواپیما در قسمت رادار گریزی نواقصی داشت که این نقص‌ها در نمونه ایرانی آن کاملا برطرف شد.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران ادامه داد: قرار است تا پایان سال چهار فروند دیگر از این پهبادها ساخته شود و تولید انبوه آن نیز در سال آینده اجرایی می‌شود.

آیت الله موحدی کرمانی با بیان اینکه آمریکایی‌ها می‌گفتند ایران قادر به مهندسی معکوس نیست، گفت: الان آمریکایی‌ها در کمال بهت و حیرت قدرت تکنولوژی ایران را می‌بینند.

وی به موشک بالستیک سجیل اشاره کرد و گفت: این موشک می‌تواند تمام نقاط رژیم صهیونیستی و پایگاه‌های آمریکا در منطقه را بزند و با خاک یکسان کند. هیچ مرکزی از مراکز اتمی رژیم صهیونیستی از موشک‌های ایران در امان نیست. مراکز اتمی اسرائیل در تیررس مستقیم موشک‌های پرقدرت و پر سرعت مهیب ایرانی هستند.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران ادامه داد: سقف آهنین اسرائیل، قابلیت دفاع در مقابل این موشک‌ها را ندارد و همه اینها به برکت انقلاب عزت‌مند جمهوری اسلامی ایران است.

ادامه دارد...

کد N578649

وبگردی