آفتاب

حمید حامی: زندگی جاودانه مرتضی پاشایی آغاز شده است

حمید حامی: زندگی جاودانه مرتضی پاشایی آغاز شده است

حمید حامی، خواننده پاپ می‌گوید مرتضی پاشایی با ترانه‌ها و مرگ زود هنگام خود در ذهن مردم ایران جاودانه شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، او درباره آشنایی‌اش با مرتضی پاشایی گفت: «من نخستین بار ایشان را در جشن سالانه سایت موسیقی ما دیدم و فکر نمی‌کردم بیماری‌شان اینقدر جدی باشد. چند روز پیش مدیر برنامه‌ام با من تماس گرفت و گفت که ایشان بستری هستند و حال‌شان خیلی خوب نیست.»

او افزود: «من البته متاسفانه به دیدار ایشان نرفتم چون فکر کردم هنرمندان به اندازه کافی در کنارش هستند و شاید بعضی از آن‌ها از بیماری او برای بیشتر دیده شدن خودشان‌ استفاده می‌کنند به همین خاطر به عیادت‌شان نرفتم. با این حال در تمام صفحات اجتماعی و پروفایل‌های شخصی‌ام نوشتم که برایش دعا می‌کنم و از صمیم قلب دلم می‌خواست که مشکلش حل شود.»

حامی ادامه داد: «در تمام این مدت که خبر بیماری ایشان را شنیده بودم می‌دانستم که حضور پیدا کردن در رسانه‌ها و نشریات  مطبوعات و حرف زدن درباره او کاری نمی‌کند و قدرت خدا از همه کس و همه چیز بالاتر است و اگر قرار است ایشان سلامتی خود را بازبیابد تنها باید به خدا توسل جست. به همین خاطر ترجیح دادم فقط برایش دعا کنم و حالا خیلی متاسفام که این خبر را شنیدم. واقعا ناراحت کننده است. سال گذشته وقتی می‌خواستم آلبومم را منتشر کنم یکی از نزدیکانم را به دلیل بیماری سرطان از دست دادم و برای آرامش خاطر خانواده‌اش عکس او را در آلبومم کار کردم. امسال هم متاسفانه به خاطر همین بیماری سرطان هنرمندی مثل مرتضی پاشایی از میان رفت.» 

این خواننده پاپ، در خصوص کار مرحوم پاشایی و تاثیرش بر موسیقی پاپ نیز اظهارداشت: «موسیقی او موسیقی پاپ محض بود. موسیقی پاپی که برای مردم ساخته می‌شود. او در مدت کوتاهی توانست بسیار مشهور و مطرح شود و چه خوشبخت است کسی که در دل مردم جاودانه می‌شود. درست مثل ناصر عبداللهی عزیز. به نظرم ناصر اگر این قدر زود از میان نمی‌رفت این طور جاودانه نمی‌شد و فکر می‌کنم در مورد مرتضی پاشایی هم همین اتفاق بیفتد.» 

حامی ادامه داد: «هیچ کس از آسیب دیدن آدم‌ها خوشحال نمی‌شود ولی اگر هدف مرتضی پاشایی ماندگاری در دل و ذهن مردم ایران بود باید بگویم با مرگش به این هدف رسیده است و این آرزوی خیلی‌هاست که به قیمت مرگ هم شده در خاطره مردم زنده بمانند. حالا اگرچه عمر جسمانی مرتضی پاشایی به پایان رسیده ولی زندگی ابدی او در ذهن و دل مردم ایران تازه آغاز شده است.»

مرتضی پاشایی، خواننده پاپ، بعد از گذراندن یک دوره طولانی بیماری و جنگیدن با سرطان امروز در بیمارستان بهمن چشم از جهان فروبست. 

۵۷۲۴۴

کد N578584

وبگردی