آفتاب
حسن بیادی در غرفه ایسنا مطرح کرد

همایش وحدت اصولگرایان تمامیت‌خواهانه بود

همایش وحدت اصولگرایان تمامیت‌خواهانه بود

دبیرکل جمعیت آبادگران ایران اسلامی معتقد است که همایش وحدت اصولگرایان تمامیت‌خواهانه بود.

حسن بیادی با حضور در غرفه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها درباره وحدت اصولگرایان اظهار کرد: این همایش وحدت اصولگرایان که برگزار شد، تمامیت‌خواهانه بود چون همه اصولگرایان را دعوت نکرده بودند، به همین دلیل به نتایج خوبی نرسید و به نظر من سرانجام خوبی هم نخواهد داشت.

وی درباره برنامه‌های جمعیت آبادگران ایران اسلامی برای انتخابات آینده مجلس گفت: با کسانی که در جامعه و تفکر اصول‌گرایی تمامیت‌خواه نباشند حتما وحدت خواهیم داشت اما با کسانی که با زور و قدرت و ثروت بخواهند وارد صحنه شوند هیچ همکاری نخواهیم کرد. آبادگران فعال است و خود را برای انتخابات با سیاست‌های جدید آماده می‌کند البته فعلا چراغ خاموش حرکت می‌کند.

بیادی ادامه داد: ما به دنبال تربیت نیروی انسانی هستیم و ایجاد یک باشگاه سیاسی واقعی را دنبال می‌کنیم چون معتقدیم باید نیروهای انسانی خوبی برای جامعه پرورش دهیم تا در خط نظام باشند. نتیجه کار حزبی ما هم باید اعتلای نظام اسلامی‌مان باشد.

وی با بیان اینکه مشکل اساسی در جامعه سیاسی و حزبی ایران این است که افرادی که به دنبال وحدت و ریش‌سفیدی هستند یا به نوعی برای افراد تصمیم گیری می‌کنند خودشان حزبی نیستند افزود: باید اجازه دهیم جامعه حزبی را خود احزاب درست کنند. یکی از راهکارهای تقویت تفکر حزبی این است که برای احزاب در قانون مسئولیت دیده شود. چون در حال حاضر احزاب ما جز انتخابات کارکرد دیگری ندارند.

دبیرکل جمعیت آبادگران ایران اسلامی در پایان اظهار کرد: صرف وجود قانون ماده 10 احزاب که آن هم سالهاست قرار است در آن تغییراتی ایجاد شود اما هنوز نشده، نمی‌تواند تعریفی برای احزاب ایجاد کرد. به همین دلیل است که ساختار اجرایی کشور بر مبنای تفکرات حزبی نوشته نشده و تا این ساختار غلط اجرایی وجود دارد احزاب همچنان در پایین‌ترین اثرگذاری قرار خواهند داشت مگر اینکه دارای ثروت و قدرت باشند.

انتهای پیام

کد N578141

وبگردی