آفتاب
پس از چهارماه ماموریت موفقیت‌آمیز/

ناوگروه سی و یکم نیروی دریایی ارتش در بوشهر پهلو می‌گیرد

ناوگروه سی و یکم نیروی دریایی ارتش در بوشهر پهلو می‌گیرد

بوشهر - خبرگزاری مهر: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ناوگروه سی و یکم نیروی دریایی ارتش در بوشهر پهلو می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیردریادار محمد عباسیان عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شرایط کنونی در اوج آمادگی و اقتدار قرار دارد و برای دفاع از مرزهای آبی کشور آمادگی بسیار بالایی دارد.

وی از پهلوگیری ناوگروه سی و یکم نیروی دریایی ارتش در بوشهر خبر داد و افزود: ناوگروه بایندور پس از چهار ماه ماموریت فردا در اسکله ناوگان منطقه دوم نیروی دریایی ارتش در بوشهر پهلو خواهد گرفت.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از تلاش این ناوگروه برای تامین امنیت خطوط مواصلاتی و کشتیرانی کشور در آب‌های آزاد و آب‌های بین‌المللی اشاره کرد و بیان داشت: اعلام پیام صلح و دوستی به کشورهای جهان و منطقه از اهداف اعزام این ناوگروه بوده است.

انجام موفقیت‌آمیز ماموریت‌های این ناوگروه در آب‌های خلیج عدن

وی با اشاره به انجام موفقیت‌آمیز ماموریت‌های این ناوگروه در آب‌های خلیج عدن، تصریح کرد: این ناوگروه از بوشهر ماموریت خود را آغاز کرد و از تنگه هرمز، دریای عمان، سواحل مکران، شمال اقیانوس هند، خلیج عدن و تنگه باب المندب عبور کرد.

عباسیان با اشاره به اجرای مراسم استقبال فرماندهان نظامی و مسئولان استان بوشهر از این ناوگروه، تاکید کرد: این ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور مقابله با ناامنی‌های دریایی اعزام می‌شود.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: امنیت کشتی‌های تجاری و نفتکش‌های کشور و سایر کشتی‌هایی که از آن منطقه عبور می‌کنند از برنامه‌های مهم این ناوگروه است.

کد N578120

وبگردی