آفتاب

ریزش محموله آهن آلات بر روی مزدا وانت

ریزش محموله آهن آلات بر روی مزدا وانت

رعایت نکردن نکات ایمنی در هنگام حمل بارمنجر به ریزش ناگهانی محموله آهن آلات نیسان وانت بر روی خودروی مزدا وانت شد.

به گزارش سرویس «حوادث» ایسنا، بر اثر این حادثه اتاقک وانت مزدا متلاشی شد اما راننده آن از این اتفاق جان سالم برد.

به دنبال این حادثه رانندگی، شاهدان در تماس با سامانه 125 آتش نشانی درخواست کمک کردند که بی درنگ ستاد فرماندهی این سازمان در ساعت 20:10 دقیقه شب گذشته آتش نشانان ایستگاه 14 به همراه یک دستگاه خودروی جرثقیل ایستگاه 9 را به خیابان فدائیان اسلام، روبروی فروشگاه نجم خاورمیانه روانه کرد.

توکل قاسم پور، فرمانده آتش نشانان اعزامی در این خصوص اظهار کرد: خودروی نیسان با بار تیرآهن در خیابان فدائیان اسلام حرکت می کرد که ناگهان بارآن که تعدادی تیرآهن بود بر روی وانت مزدای درحال حرکت، افتاد و آن را له کرد.

وی افزود: آتش نشانان به سرعت اقدام به قطع جریان برق خودروی نیسان و مزدا کردند و پس از نصب علائم هشدار دهنده در طول مسیر، راننده خودروی مزدا را که از ناحیه سر و صورت دچار مصدومیت شده بود از داخل اتاقک متلاشی شده خودرو خارج کردند وبرای انتقال به مرکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

این فرمانده آتش نشانی با اعلام این که علت بروز این حادثه هم اکنون از طرف پلیس راهور تحت بررسی است، افزود: محموله تیرآهن به وسیله جرثقیل پلیس راهور منطقه 20 به کنار خیابان منتقل شد و سپس هر دو وانت بار به پارکینگ پلیس انتقال یافت.

انتهای پیام

کد N577774

وبگردی