آفتاب
در جلسه مجمع نمایندگان تهران با استانداری مطرح شد؛

رییس‌جمهور طی سفری، مشکلات استان تهران را بررسی کند

رییس‌جمهور طی سفری، مشکلات استان تهران را بررسی کند

در جلسه مجمع نمایندگان استان تهران با استانداری مقرر شد که از رییس جمهور برای بررسی مسائل استان تهران در قالب یک سفر دعوت به عمل آید.

حسین طلا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به جلسه امروز مجمع نمایندگان تهران با استاندارد و معاونان وی در محل استانداری تهران گفت:‌ موضوعاتی مانند بحران شهر تهران، نحوه مدیریت آن، اعتبارات و بودجه تهران، ساماندهی معتادان خیابانی، تصفیه آب و فاضلاب تهران و حومه، رسیدگی به وضعیت اتباع بیگانه (افاغنه) و ... در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: یکی دیگر از موضوعاتی که به آن پرداخته شد این بود که تا کجا تهران باید بزرگ شود که این مساله نیازمند پیگیری مناسب است و درواقع یکی از بحث‌ها اختیاراتی است که استانداری دارد.

دبیر مجمع نمایندگان تهران با بیان اینکه بحث امنیت شهر تهران نیز از دیگر موضوعات مطرح در این جلسه بود گفت: مقرر شد 5 مساله به طور مشترک مورد پیگیری قرار گیرد که یکی از آن‌ها بحث نیروی انتظامی بود زیرا حدود 100 کلانتری در تهران کمبود وجود دارد و این مساله کاهش امنیت تهران را به دنبال خواهد داشت هرچند نیروی انتظامی تمام توان و تلاش خود را به کار بسته است.

طلا در ادامه به مساله متروی شهرستان اسلامشهر نیز اشاره کرد و گفت: نیازمند است تا هرچه زودتر شرکت توسعه مترو و شهرداری قبول کنند تا این کار عملیاتی شود.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه در نتیجه جلسه امروز مقرر شد تا از آقای روحانی درخواست شود در سفری به استان تهران مشکلات را مورد رسیدگی قرار دهد گفت:‌ پیش از این با رییس جمهور جلسه‌ای در ماه رمضان هم داشته‌ایم اما مجددا در جلسه مشترک استانداری به این نکته توجه شد تا برای حضور وی در استان تهران دعوت به عمل آید.

دبیر مجمع نمایندگان تهران موضوع تصفیه فاضلاب شهر تهران و تخصیص اعتبار و فاینانس آن با وزارت نیرو و بانک مرکزی، بازیافت و همچنین موضوع عفاف و حجاب را از دیگر مسائلی عنوان کرد که در این جلسه به آن پرداخته شد.

انتهای پیام

کد N576925

وبگردی